پروتکل فانتوم نام خود را تغییر داد

  • توسط: admin
پروتکل فانتوم نام خود را تغییر داد


پروتکل فانتوم در روزهای قبل اعلام کرد که رسماً اسم برند خود را به سونیک لبز (Sonic Labs) تغییر داده‌ است.

خلاصه خبر

پروتکل فانتوم در ۱ اوت (۱۱ مرداد) اسم برند خود را به سونیک لبز تغییر داد.

پروتکل سونیک احتمالاً تا نوامبر یا دسامبر (آبان یا آذر) عرضه می‌شود.

به گزارش کرپیتواسلیت، پروتکل فانتوم اعلام کرده است:

ما در ۱ اوت (۱۱ مرداد) اسم برند خود را به سونیک لبز تغییر دادیم. قبلاً شرکت ما فانتوم فاوندیشن (Fantom Foundation) و زنجیره Opera ما فانتوم (Fantom) نامیده می‌شد.

پروتکل فانتوم شش ماه قبل اعلام کرده بود که قصد دارد این کار را انجام دهد. در ماه مه (اردیبهشت) مایکل کانگ (Michael Kang)، مدیرعامل بنیاد فانتوم، تاکید کرده بود که سونیک لبز روی توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز تمرکز خواهد کرد. علاوه بر این بنیاد سونیک وظایف حاکمیتی و خزانه‌داری آن را انجام خواهد داد.

این شرکت اظهار داشت که این اقدام، مشکلات شبکه Opera فانتوم از جمله ازدحام را حل می‌کند و به بهبود تجربه کاربری آن می‌پردازد. هدف سونیک این است که این مشکلات را با پردازش تراکنش‌های بیشتر و پشتیبانی از یک سکئونسر (Sequencer) مشترک برای لایه اول و لایه دوم حل کند و بیش از ۱۸۰ میلیون تراکنش را در هر روز پردازش نماید.

سونیک لبز علاوه بر این قصد دارد پروتکل سونیک را به عنوان سریع‌ترین ماشین مجازی اتریوم (EVM) و شبکه لایه اولی توسعه دهد که به اتریوم متصل می‌شود. این پروتکل یک برنامه تشویقی قابل توجه هم دارد که برای مدیریت بیش از ۱۰٬۰۰۰ تراکنش در ثانیه از آن استفاده می‌کند.

چند پروژه غیرمتمرکز مانند Equalizer قول داده‌اند که از ابتدا در زنجیره سونیک ادغام شوند. Equalizer اعلام کرده است:

پلتفرم ما به فعالیت خود در فانتوم ارائه می‌دهد و خدماتش را با سونیک ادغام می‌کند. ما همچنان به تعهد خود پایبند هستیم. هدف ما این است که در کنار اکوسیستم پر جنب و جوش فانتوم و پروتکل‌های نوآورانه آن، روی موفقیت خود تمرکز کنیم.

پروتکل سونیک احتمالاً تا نوامبر یا دسامبر (آبان یا آذر) عرضه می‌شود. این پروتکل توکن S را راه‌اندازی می‌کند که از طریق ایردراپ‌های گسترده، استیکینگ، برنامه‌های تشویقی و سایر استراتژی‌ها به بخش جدایی‌ناپذیر اکوسیستم آن تبدیل می‌شود.

هولدرهای FTM این گزینه را خواهند داشت که توکن‌های خود را با نسبت ۱:۱ به توکن S تبدیل کنند. این انتقال برای اطمینان از مهاجرت آسان کاربران فعلی فانتوم به شبکه جدید سونیک طراحی شده است.

شایان ذکر است که سونیک جایگزین فانتوم نمی‌شود؛ بلکه به گسترش و بهبود اکوسیستم آن کمک می‌کند. هر دو شبکه در کنار هم فعالیت خواهند کرد و سونیک قابلیت‌ها و فرصت‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد. گفتنی است که قیمت فانتوم

FTM:

در حال حاضر در محدوده ۰.۳۶ دلار قرار دارد.

نمودار قیمت فانتوم


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
هک ربات تلگرامی Banana Gun؛ دو میلیون دلار سرمایه از دست رفت
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
خروجی از ETFها همچنان ادامه دارد
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات