پرواز آپتوس با رشد استیکینگ و سرمایه‌ شبکه! آیا صعود به ۱۹ دلار قطعی است؟

  • توسط: admin
پرواز آپتوس با رشد استیکینگ و سرمایه‌ شبکه! آیا صعود به ۱۹ دلار قطعی است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال آپتوس (APT) در پی افزایش فعالیت‌های استیکینگ در صرافی مکسی (MEXC) و همچنین، ثبت رکورد جدید از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم دیفای آن، ۱۲ درصد رشد کرده و به ۱۱.۰۵ دلار رسیده است.

استیکینگ به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که با قفل کردن توکن‌های خود، پاداش دریافت کنند. این فرآیند باعث کاهش عرضه توکن‌ها و در نتیجه، افزایش قیمت می‌شود.

هم‌اکنون تقاضا برای استیکینگ توکن‌های آپتوس افزایش یافته و به عبور قیمت از سطوح مقاومت کلیدی در نمودار روزانه منجر شده است. همچنین، TVL آپتوس به ۹۲۰ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده رشد قابل‌توجه اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) این پروژه است.

خرید سریع APT!
با یک کلیک آپتوس (APT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید APT

لازم به ذکر است که معامله‌گران در صرافی مکسی می‌توانند از یک استخر پاداش ۱.۵ میلیون دلاری با نرخ سود سالانه (APR) تا ۲۰ درصد بهره‌مند شوند.

با وجود کاهش ۳.۳ درصدی بازار کلی رمزارزها، آپتوس همچنان روند صعودی خود را ادامه می‌دهد. در حال حاضر، این رمزارز نسبت به پایین‌ترین سطح خود در هفته گذشته یعنی ۹.۶۱ دلار، بهبود چشمگیری را ثبت کرده است.

نمودار قیمت آپتوس نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی از کف ۵.۵۰ دلار در سپتامبر است که توانسته از مقاومت کلیدی ۹.۰۰ دلار عبور کند. مقاومت اصلی بعدی این رمزارز در محدوده ۱۵.۰۰ دلار است که در صورت عبور موفقیت‌آمیز از آن، احتمال رسیدن قیمت آپتوس به ۱۹.۰۰ دلار وجود دارد.

در مقابل، آپتوس ممکن است دوباره محدوده حمایتی ۹.۰۰ دلار را امتحان کند. در صورت جهش تاییدشده از این سطح، قیمت آپتوس می‌تواند به سطوح بالاتر برسد. اما اگر این حمایت از دست برود، قیمت به سمت محدوده حمایت بعدی در ۷.۴۵ دلار کاهش خواهد یافت.

با این حال، به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی آپتوس و شرایط بازار، احتمال رسیدن این رمزارز به محدوده ۱۹.۰۰ دلار بیشتر است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات