پال ای‌آی به زودی اوج می‌گیرد؛ فرصت خرید را از دست ندهید!

  • توسط: admin
پال ای‌آی به زودی اوج می‌گیرد؛ فرصت خرید را از دست ندهید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال پال ای‌آی (PAAL) در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. قیمت این ارز دیجیتال با ۳۵ درصد رشد روزانه به ۰.۲۲ دلار رسیده و این امر، موجب افزایش ۳۶ درصدی آدرس‌های فعال شبکه و رسیدن آن به بالاترین میزان خود در سه ماه اخیر نیز شده است.

فعالیت سرمایه‌گذاران در شبکه این ارز دیجیتال معمولاً در زمان شروع یک رالی جدید یا زمانی که سود بالقوه زیادی در دسترس است، افزایش می‌یابد. از آن‌جایی که هنوز شاهد تحقق و برداشت سودهای بالقوه نیستیم، به نظر می‌رسد قیمت پال ای‌آی در آستانه یک رالی قوی قرار دارد.

این واقعیت، انباشت این دارایی در قیمت فعلی را به گزینه‌ای مطلوب تبدیل می‌کند. شاخص نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) این ارز دیجیتال نیز این استراتژی را تأیید می‌کند.

در حال حاضر، شاخص MVRV سی‌روزه پال ای‌آی منفی ۱۰ درصد است که نشان‌دهنده فشار خرید بالقوه است. به‌طور تاریخی، قرارگیری این شاخص بین منفی ۸ تا منفی ۱۸ درصد، معمولاً به شروع یک رالی گسترده منجر می‌شود.

در آخرین تغییرات، قیمت پال ای‌آی پس از جهش از سطح حمایت ۰.۱۷۲ دلار، بر مقاومت ۰.۲۱۸ دلار غلبه کرده است. در پی این شکست، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت تا بالای مقاومت ۰.۳ دلار افزایش یابد.

با این حال، اگر حمایت ۰.۲۱۸ دلاری از دست برود، این سناریوی صعودی باطل شده و قیمت به محدوده بین ۰.۲۱۸ دلار و ۰.۱۷۲ دلار بازخواهد گشت.


منبع

بی‌این‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات