پالیگان بر سر دوراهی؛ تحلیلگران از سناریوهای پیش‌ رو برای MATIC می‌گویند!

  • توسط: admin
پالیگان بر سر دوراهی؛ تحلیلگران از سناریوهای پیش‌ رو برای MATIC می‌گویند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت پالیگان (MATIC) به دلیل احساسات مختلف، بین دوراهی بریک‌اوت و حفظ سطوح فعلی متزلزل است. در واقع، با وجود تقاضای بالا برای افزایش قیمت و پتانسیل ایجاد سود میلیون‌ها دلاری، بازار به سمت دیگری اشاره می‌کند.

قیمت پالیگان هنوز نتوانسته مقاومت کلیدی خود در ۰.۵۱ دلاری را به طور قاطع بشکند، با این حال، شاخص جهانی ورودی/خروجی پول (GIOM) نشان می‌دهد که حدود ۵۱۲ میلیون MATIC به ارزش بیش از ۲۶۴ میلیون دلار، می‌توانند به زودی سودآور شوند.

این توکن‌ها در محدوده قیمتی ۰.۵۲ دلار تا ۰.۵۹ دلار خریداری شده‌اند و با رسیدن پالیگان به ۰.۶۰ دلار، انتظار می‌رود که سوددهی آنها افزایش یابد. این امر ممکن است باعث ایجاد احساسات مثبت در بین سرمایه‌گذاران شود و به افزایش قیمت کمک کند.

با این حال، اندیکاتور مکدی (MACD) نشان می‌دهد که مومنتوم صعودی در حال کاهش است و حرکت صعودی قدرت خود را از دست می‌دهد که می‌تواند نشانه‌ای برای کاهش احتمالی قیمت در آینده باشد.

در حال حاضر، پالیگان با ۰.۶۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۵۱۵ دلاری معامله می‌شود. با توجه به دلایل گفته شده، احتمال می‌رود که قیمت پالیگان در آینده نزدیک بین ۰.۵۴ دلار و ۰.۴۹ دلار تثبیت شود.

همچنین، عدم حمایت از سوی بازار گسترده‌تر کریپتو ممکن است این شکست را تشدید کند و توکن بومی پالیگان را در حالت افقی یا سایدوی نگه دارد.

از سوی دیگر، اگر قیمت با موفقیت از سد مقاومت ۰.۵۴ دلاری عبور کند، احتمالا یک رالی صعودی رخ خواهد داد که می‌تواند قیمت پالیگان را به ۰.۶۰ دلار برساند و سودهای قابل‌توجهی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد. این حرکت می‌تواند سناریوی نزولی-خنثی را باطل کرده و به تداوم رشد قیمت MATIC منجر شود.


منبع

بی‌این‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات