هک ربات تلگرامی Banana Gun؛ دو میلیون دلار سرمایه از دست رفت

  • توسط: admin
هک ربات تلگرامی Banana Gun؛ دو میلیون دلار سرمایه از دست رفت


کاربران ربات تلگرامی Banana Gun اعلام کرده‌اند که نزدیک به ۲ میلیون دلار سرمایه خود را از دست داده‌اند و قربانی یک هک بوده‌اند.

خلاصه خبر

به نظر می‌رسد که حداقل ۱۱ مهاجم مجموعاً ۱.۹ میلیون دلار ارز دیجیتال را از کاربران Banana Gun هک کرده و دزدیده‌اند.

به نظر می‌رسد که مهاجمان کیف پول حداقل ۳۶ قربانی را تخلیه کرده و ۵۶۳ اتریوم را به سرقت برده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، Banana Gun یک ربات تلگرامی است که کاربران خود اجازه می‌دهد در بلاک چین‌های مختلفی مثل اتریوم، سولانا و بیس معامله کنند.

با این حال طبق گفته هاکان اونال (Hakan Unal)، مدیر ارشد شرکت Onchain Cyvers، حداقل ۱۱ مهاجم مجموعاً ۱.۹ میلیون دلار ارز دیجیتال را از کاربران Banana Gun دزدیده‌اند. اونال علام کرد است:

به نظر می‌رسد که کیف‌پول های BananaGunBot در حال تخلیه شدن هستند. سیستم ما حدود ۱۱ مهاجم را شناسایی کرده و تقریباً ۱.۹ میلیون دلار به سرقت رفته‌ است. صدها کاربر قبلاً تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته‌اند.

هک ربات تلگرامی Banana Gun

به نظر می‌رسد که مهاجمان کیف پول حداقل ۳۶ قربانی را تخلیه کرده و ۵۶۳ اتریوم را به سرقت برده‌اند. به گفته‌ هاکان اونال، علی‌رغم کمبود اطلاعات به نظر می‌رسد که این حمله به قراردادهای هوشمند آسیبی نرسانده‌‌ است. او تاکید کرده است:

طبق تحقیقات ما، به نظر نمی‌رسد که این اتفاق اکسپلویت قرارداد هوشمند باشد. شاید حجم پول‌های دزدیده‌شده‌ کم باشد اما در هر صورت، روی کاربران این ربات تاثیر گذاشته است.

در هر صورت انتشار این خبر دوباره نشان داد که کاربران باید به شد مراقب ربات‌های جدید تلگرامی باشند. بهترین کار این است که هرگز از ولت اصلی خود در ربات‌ها استفاده نکنید و ولت جداگانه‌ای برای این پلتفرم‌ها داشته باشید.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
صرافی بینگ ایکس هک شد
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
دادگاه ورشکستگی شرکت سازنده اکوسیستم ترا (LUNA) را تایید کرد
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات