هشدار ریزش ورلدکوین؛ FTX توکن‌های WLD را با تخفیف ۷۵ درصدی می‌فروشد!

  • توسط: admin
هشدار ریزش ورلدکوین؛ FTX توکن‌های WLD را با تخفیف ۷۵ درصدی می‌فروشد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال ورلد‌کوین (WLD) در هفته گذشته با یک افت ۲۵ درصدی مواجه شده است. این افت قیمت به دلیل احساسات منفی بازار و عرضه حجم زیادی از توکن‌های قفل‌شده توسط FTX که با تخفیف قابل‌توجهی به فروش می‌رسند، رخ داده است.

همزمان با این افت قیمتی، شاخص تسلط اجتماعی ورلد‌کوین، که میزان توجه کاربران به این توکن در شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد، از ۰.۶۰ درصد در ۲۵ سپتامبر به ۰.۱۳۲ درصد کاهش یافته که نشان‌دهنده افت علاقه و هیجانات پیرامون WLD است. همچنین، ارزش بازار WLD به زیر یک میلیارد دلار سقوط کرده است.

این عوامل نشان می‌دهند که WLD در بازگشت به بالاترین قیمت تاریخی خود با چالش‌های جدی روبه‌رو است. علاوه بر این، فروش ۲۲.۳ میلیون توکن قفل‌شده توسط FTX، به ارزش تقریبی ۳۷.۷ میلیون دلار، می‌تواند فشار فروش بیشتری بر قیمت این توکن وارد کند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

تخفیف‌های پیشنهادی برای این فروش بین ۴۰ تا ۷۵ درصد از قیمت فعلی توکن است که در حال حاضر با قیمت ۱.۶۹ دلار معامله می‌شود. این موضوع ممکن است موجب کاهش بیشتر قیمت و ارسال سیگنال منفی به بازار شود.

اگرچه ورلدکوین اخیراً یک سیگنال صعودی از تقاطع میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) دریافت کرد و قیمت آن بین ۲۳ تا ۲۶ سپتامبر افزایش یافت، اما در ۷ روز گذشته نزدیک به ۲۵ درصد افت داشته و EMA کوتاه‌مدت آن اکنون در حال عبور به زیر EMA بلندمدت است که یک سیگنال نزولی محسوب می‌شود.

در صورتی که فشار فروش ادامه داشته باشد، قیمت ورلدکوین ممکن است تا ۱.۲۸ دلار کاهش یابد. با این حال، اگر قیمت بتواند مقاومت‌های ۱.۸۴ یا ۱.۹۸ دلار را بشکند، احتمال افزایش آن تا ۲.۴۷ دلار وجود دارد.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات