هشدار جدی کارشناسان: طرح مالیاتی هریس می‌تواند بازار کریپتو را به هم بریزد!

  • توسط: admin
هشدار جدی کارشناسان: طرح مالیاتی هریس می‌تواند بازار کریپتو را به هم بریزد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

زک تاونزند، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران شرکت Meanwhile، درباره طرح پیشنهادی کامالا هریس برای مالیات ۲۵ درصدی بر سود تحقق‌نیافته سرمایه‌، ابراز نگرانی کرده است. تاونزند که منتقد صریح این طرح است، هشدار می‌دهد که این طرح می‌تواند منجر به فروش گسترده در بازارهای کریپتو و آسیب به سرمایه‌گذاران شود.

ماه گذشته، هریس، معاون رئیس‌جمهور فعلی، از سیاست مالی جدید و جسورانه‌ای حمایت کرد که می‌تواند نحوه مالیات‌گذاری بر سود تحقق‌نیافته در ایالات متحده را متحول کند.

این پیشنهاد بخشی از استراتژی اقتصادی گسترده‌تر در دولت فعلی است که مالیات ۲۵ درصد را بر ارزش افزوده دارایی‌های فروخته‌نشده، از جمله ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌دهد.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

منتقدان بر این باورند که این طرح به شدت از هنجارهای مالیاتی سنتی فاصله دارد، که معمولاً فقط از سودهایی که از فروش واقعی به دست می‌آیند، مالیات گرفته می‌شود.

این طرح مالیاتی جدید به‌طور خاص آمریکایی‌هایی را که ثروت خالص آن‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است، هدف قرار می‌دهد.

در حالی که هدف این سیاست پرداختن به نابرابری‌ها در سیستم مالیاتی فعلی است، اما نگرانی‌هایی را در میان سرمایه‌گذاران برانگیخته است.

به گفته تاونزند، اجرای چنین طرح مالیاتی، سرمایه‌گذاران بزرگ را مجبور به فروش بخش‌هایی از پرتفوی‌ خود خواهد کرد. این امر می‌تواند عرضه ارزهای دیجیتال در بازار را به شدت افزایش دهد و در نتیجه، قیمت‌ها را پایین بیاورد.

در واقع، در صورت گرفتن مالیات از سودهای تحقق‌نیافته، انگیزه سرمایه‌گذاران برای هولد کردن کاهش می‌یابد. این موضوع به نوبه خود منجر به افزایش نوسانات در بازار و دوری از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت خواهد شد.

با نزدیک شدن به انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده، صنعت کریپتو به یک میدان نبرد اصلی برای کامالا هریس و دونالد ترامپ تبدیل شده است. در حال حاضر، جامعه کریپتو بیشتر از ترامپ ابراز حمایت کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات