هشدار بایننس درباره حذف ۵ آلت‌کوین؛ کدام توکن‌ها در خطر ریزش هستند؟

  • توسط: admin
هشدار بایننس درباره حذف ۵ آلت‌کوین؛ کدام توکن‌ها در خطر ریزش هستند؟


صرافی بایننس در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که احتمالاً پنج آلتکوین را از لیست معاملات خود حذف خواهد کرد. این آلتکوین ها عبارتند از BLZ، CLV، KEY، PROS و VITE.

دلیل این اقدام نوسانات بالا و ریسک های مرتبط است که این توکن ها را تحت نظارت بیشتری قرار داده است.

به نظر می رسد این آلت کوین ها دیگر معیارهای سختگیرانه Binance را برآورده نمی کنند. وقتی بایننس توکن‌ها را فهرست می‌کند، عوامل مختلفی از جمله تعهد تیم پروژه، فعالیت‌های توسعه، حجم تراکنش، نقدینگی و امنیت شبکه را در نظر می‌گیرد و اگر توکنی با این معیارها مطابقت نداشته باشد، ممکن است حذف شود.

پس از انتشار این خبر، قیمت این آلت کوین ها به شدت کاهش یافت. White (VITE) بیشترین افت را تجربه کرد و قیمت آن 25 درصد کاهش یافت.

قیمت Prosper (PROS) و CLV (CLV) نیز به ترتیب 15.74 درصد و 15.22 درصد کاهش یافت. در همین حال، Self Key (KEY) و Bluezel (BLZ) انعطاف پذیری نسبی را نشان دادند. KEY ابتدا 9% سقوط کرد اما در حال حاضر با ضرر روزانه 7.35% معامله می شود.

پس از سقوط 12 درصدی، BLZ اکنون با بهبود نسبی، 4.54 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در مقابل، بایننس دو آلتکوین PENDLE و SEI را از لیست برچسب های اولیه خود حذف کرده است که نشان می دهد این توکن ها پایدارتر هستند.

توکن هایی که در زیر برچسب اولیه قرار می گیرند معمولا با نوسانات و ریسک بیشتری همراه هستند و Binance به معامله گران با این برچسب هشدار می دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات