هدف تتر از مسدود کردن کیف پول‌ها مشخص شد!

  • توسط: admin
هدف تتر از مسدود کردن کیف پول‌ها مشخص شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تتر، شرکت ناشر استیبل‌کوین USDT، از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۴ تاکنون به بیش از ۱۴۵ نهاد قانونی کمک کرده است تا حدود ۱۰۸.۸ میلیون دلار USDT مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی را بازیابی کنند.

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیرعامل تتر، در بیانیه‌ای در تاریخ ۲۳ آگوست اعلام کرد که این شرکت به همکاری با نهادهای قانونی جهانی برای مقابله با سوءاستفاده از ارزهای دیجیتال متعهد است و استفاده غیرقانونی از USDT یا هر ارز دیجیتال دیگری را به شدت محکوم می‌کند.

تتر از زمان آغاز به کار خود، بیش از ۱۹۰۰ کیف پول ارز دیجیتال که با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط بوده‌اند را به‌ طور داوطلبانه مسدود کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

همچنین، به‌تازگی به وزارت دادگستری ایالات متحده کمک کرده تا حدود ۵ میلیون دلار USDT را که توسط کلاهبرداران ربوده شده، بازیابی کند. این کلاهبرداران با سعی در ایجاد رابطه عاشقانه، قربانیان را فریب داده و پس از جلب اعتماد آنها، پول‌هایشان را سرقت کرده‌اند.

این نوع کلاهبرداری به عنوان پیگ‌ بوچرینگ یا قصابی خوک شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۲۳، درآمد مجرمان از کلاهبرداری‌های قصابی خوک بیش از دو برابر شده و از سال ۲۰۲۰ تاکنون ۸۵ برابر رشد داشته است. طبق گزارش‌های منتشرشده، این نوع کلاهبرداری‌ها به دلیل مبالغ بالای سرقت‌شده، بیشترین آسیب را به قربانیان وارد می‌کنند.

وزارت دادگستری آمریکا توضیح داد که این پول‌ها پس از سرقت از طریق کیف پول‌های ارز دیجیتال جابه‌جا می‌شوند تا منشأ و مالکیت آنها مخفی بماند.

در تاریخ ۱۲ مارس نیز گزارش شد که تتر در توقیف حدود ۱.۴ میلیون دلار USDT که مشکوک به ارتباط با کلاهبرداری خدمات مشتریان بود، به وزارت دادگستری کمک کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات