نهنگ‌ها در پی سود بیشتر! NEIRO یا NEIROETH، کدام توکن بازدهی بهتری دارد؟

  • توسط: admin
نهنگ‌ها در پی سود بیشتر! NEIRO یا NEIROETH، کدام توکن بازدهی بهتری دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک معامله‌گر مشهور شیبا اینو (SHIB) که پیش از این با کسب سود ۱۴۵ میلیون دلاری شهرت یافته بود، بار دیگر با تغییر مواضع معاملاتی خود توجه بازار را جلب کرده است.

داده‌های آن‌چین نشان می‌دهند که این معامله‌گر، توکن‌های نیرو اتریوم (NEIROETH) خود را با توکن فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO) معاوضه کرده است. این اقدام باعث افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به آینده قیمت توکن NEIRO و رشد آن طی ۲۴ ساعت گذشته شده است.

طبق داده‌های اسپات‌آن‌چین (Spotonchain)، این معامله‌گر پس از نگهداری ۱.۲۲ میلیون دلار از توکن‌های NEIROETH به مدت یک ماه، آن‌ها را با ۵۵ درصد ضرر فروخته و در مقابل، ۱.۴۵ میلیون دلار توکن NEIRO خریداری کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در پی این خرید، مجموع دارایی وی از این توکن به ۶.۵۱ میلیون دلار رسیده و او اکنون سود تحقق‌نیافته‌ای به میزان بیش از ۶۷ درصد دارد.

به علاوه، این معامله‌گر با نگهداری توکن‌های FET نیز سود ۳۲ درصدی کسب کرده است. او همچنین ۴۷۷.۵ میلیارد SHIB در اختیار دارد که از احتمال افزایش قیمت این ارز دیجیتال حکایت دارد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت NEIRO با افزایشی ۱۴.۴۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۱۷ دلار رسیده است. همچنین، میزان رشد قیمت این توکن طی هفته گذشته، نزدیک به ۵۰ درصد و در یک ماه اخیر، بیش از ۲۹۳۰ درصد بوده است.

در همین حال، حجم معاملات روزانه این توکن نیز با جهشی ۵۱ درصدی به بیش از ۱.۱۷ میلیارد دلار رسیده است.

داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نیز نشان‌دهنده جهش ۲۳.۶۶ درصدی شاخص سود باز قراردادهای آتی NEIRO و رشد ۸۲.۷۴ درصدی حجم معاملات مشتقات آن است که از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی حکایت دارد.

این داده‌ها نشان می‌دهند که روند حرکت قیمت NEIRO صعودی است و با توجه به فعالیت‌های گسترده آن‌چین، انتظار می‌رود که این روند ادامه‌دار باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات