نهنگ‌های کاردانو دست به فروش سنگینی زدند! قیمت ADA به ریزش ادامه می‌دهد؟

  • توسط: admin
نهنگ‌های کاردانو دست به فروش سنگینی زدند! قیمت ADA به ریزش ادامه می‌دهد؟


قیمت Cardano (ADA) از ماه آگوست نتوانسته به حرکت صعودی خود بازگردد و این امر مانع از بهبود قیمت آن شده است. آلتکوین زیر سطح مقاومت کلیدی 0.37 دلار باقی می ماند و ناتوانی در شکستن بالاتر از آن سطح، پتانسیل صعودی محدودی دارد.

در همین حال، نهنگ ها نیز نسبت به آینده قیمت کاردانو بدبین شده اند. نشانی هایی که بین 10 تا 100 میلیون ADA دارند، در پنج روز گذشته بیش از 320 میلیون واحد از این ارز دیجیتال به ارزش حدود 112 میلیون دلار را فروخته اند. این فروش ها نشان می دهد که سرمایه گذاران بزرگ دیگر امیدی به سود کوتاه مدت ندارند.

در این راستا، روند کلی کاردانو کاهش خوش بینی را در بین دارندگان بلندمدت نشان می دهد. شاخص میانگین سنی توکن به طور پیوسته افزایش نیافته است، که نشان می دهد دارندگان بلندمدت نیز اعتماد خود را به پتانسیل کوتاه مدت کاردانو از دست داده اند.

البته قیمت کاردانو در روزهای اخیر 7.5 درصد افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده 0.35 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال اکنون تنها 7 درصد با مقاومت 0.37 دلار فاصله دارد و شکست بیش از این سطح برای بازگشت قیمت ضروری به نظر می رسد.

با توجه به فروش نهنگ اخیر و ضعف کلی روند، به احتمال زیاد ADA نتواند از سطح 0.37 دلار عبور کند و ممکن است زیر آن سطح تثبیت شود و سپس سطح حمایت 0.31 دلار را آزمایش کند.

با این حال، اگر سرمایه‌گذاران خرده‌فروش وارد عمل شوند و یا دارندگان درازمدت اعتماد به کاردانو را به دست آورند، ارز دیجیتال می‌تواند از مقاومت 0.37 دلار عبور کند و زمینه را برای افزایش 20 درصدی برای رسیدن به سطح اعطا شده 0.42 دلار فراهم کند چشم انداز نزولی فعلی

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات