نهنگ‌های دوج‌کوین در حال خریدهای چندصد میلیونی! قیمت DOGE به زودی اوج می‌گیرد؟

  • توسط: admin
نهنگ‌های دوج‌کوین در حال خریدهای چندصد میلیونی! قیمت DOGE به زودی اوج می‌گیرد؟


قیمت Dogecoin (DOGE) طی دو روز گذشته 14 درصد کاهش یافته است و از سودهای خود از اواخر سپتامبر گذشته است. این کاهش شدید برخی از سرمایه گذاران را در مورد مسیر آینده این ارز دیجیتال مردد کرده است.

با این حال، نشانه هایی وجود دارد که نهنگ های بازار در حال آماده شدن برای تغییر قیمت احتمالی هستند که می تواند فرصتی برای خرید باشد.

بر اساس گزارش ها، نهنگ ها که حداقل 0.1 درصد از عرضه در گردش دوج کوین را در اختیار دارند، از قیمت پایین استفاده کرده و در 24 ساعت گذشته 417 میلیون Dogecoin به ارزش حدود 45 میلیون دلار خریداری کرده اند.

این بزرگترین حجم DOGE خریداری شده در ماه گذشته است و نشان می دهد که نهنگ ها نسبت به بهبود قیمت DOGE خوش بین هستند.

این در حالی است که تعداد آدرس های شبکه جدید نیز در هفته گذشته 72 درصد افزایش یافته است. بر اساس داده های IntoTheBlock، 19630 آدرس جدید در 30 سپتامبر ایجاد شد که نشان دهنده علاقه روزافزون کاربران به تعامل با این شبکه است.

از سوی دیگر، واگرایی قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) برای Dogecoin نیز نشان‌دهنده سیگنال خرید است. علیرغم کاهش قیمت، تعداد سرمایه گذارانی که در شبکه دوج کوین تراکنش می کنند، افزایش یافته است که می تواند نشان دهنده مرحله ایجاد باشد.

افزایش فعالیت خالص در طول شرایط نزولی معمولاً نشانه ای از آمادگی سرمایه گذاران برای افزایش قیمت است.

Dogecoin در حال حاضر با قیمت 0.1078 دلار معامله می شود و نتوانسته مقاومت 0.130 دلار را بشکند. ارز دیجیتال اکنون سطح فعلی را به یک حمایت تبدیل می کند که در صورت موفقیت، راه را برای افزایش قیمت هموار می کند.

اگر قیمت بالاتر رود، مقاومت بعدی 0.118 دلار خواهد بود که شکستن آن می تواند راه را برای صعود تا 0.130 دلار هموار کند.

برعکس، اگر پشتیبانی 0.1078 دلار حفظ نشود، Dogecoin ممکن است وارد مرحله نوسان جانبی بین 0.107 تا 0.094 دلار شود، در این صورت بهبود قیمت به تعویق خواهد افتاد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات