میم‌کوین بانک غول‌های بازار را پشت سر گذاشت! نشانه‌ای از آغاز یک جهش تاریخی؟

  • توسط: admin
میم‌کوین بانک غول‌های بازار را پشت سر گذاشت! نشانه‌ای از آغاز یک جهش تاریخی؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، میم‌کوین بانک (BONK) سولانا عملکرد چشمگیری از خود نشان داده و توانسته از رمزارزهای بزرگی مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) پیشی بگیرد.

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت بانک با افزایشی ۱۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن نیز با جهشی ۳۶.۶ درصدی به ۳۷۲.۰۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

تحلیل نمودار روزانه BONK نشان می‌دهد که این میم‌کوین در وضعیت صعودی قرار دارد و احتمالاً در روزهای آینده رشد قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴، قیمت بانک از یک سطح مقاومت کلیدی عبور کرد و بالای این سطح و منحنی میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه بسته شد. از آن زمان، قیمت در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۴ تا ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار در نوسان جانبی بوده است.

خرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK

با توجه به افزایش اخیر، قیمت بانک از محدوده جانبی خود خارج شده و در حال حاضر مقاومتی برای جلوگیری از رشد بیشتر آن وجود ندارد. اگر قیمت بتواند به بالای سطح ۰.۰۰۰۰۲۴۸ دلار برسد، احتمال افزایش ۳۰ درصدی آن و صعود تا سطح ۰.۰۰۰۰۳۳۵ دلار در روزهای آینده وجود دارد.در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز نشان‌دهنده احتمال ادامه روند صعودی است. داده‌های آن‌چین، از جمله نسبت معاملات لانگ به شورت که به ۱.۰۵ رسیده، نیز از احساس مثبت معامله‌گران حکایت دارد.

همچنین، افزایش ۳۰ درصدی شاخص سود باز معاملات آتی این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که معامله‌گران پس از خروج قیمت از محدوده جانبی، پوزیشن‌های بیشتری ایجاد کرده‌اند.

در این مدت، علاوه بر بانک، دوج‌کوین (DOGE) نیز با بیش از ۱۰ درصد رشد، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. دیگر میم‌کوین‌ها مانند شیبا (SHIB)، پپه (PEPE) و سگ کلاه‌دار (WIF) نیز به ترتیب ۴، ۳.۸ و ۳.۵ درصد رشد داشته‌اند.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات