موضع متناقض کامالا هریس درباره کریپتو؛ سناتور مخالف رمزارزها معاون اول شد!

  • توسط: admin
موضع متناقض کامالا هریس درباره کریپتو؛ سناتور مخالف رمزارزها معاون اول شد!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

کامالا هریس، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، گری پیترز، سناتور ضد کریپتو را به عنوان معاون اول خود منصوب کرده است.

در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهند هریس در تلاش برای بهبود روابط خود با صنعت کریپتو است، اقدامات اخیر او کاملاً در تضاد با این تلاش‌ها هستند.

پیترز به دلیل موضع ضد کریپتویی خود، از جمله حمایت از قانون مبارزه با پولشویی ۲۰۲۳، که به مقابله با استفاده از کریپتو در تأمین مالی تروریسم پرداخته، شناخته می‌شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

او همچنین از دولت خواسته تا جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌هایش برای جلوگیری از استفاده از کریپتو برای تأمین مالی تروریسم ارائه دهد. این موضع پیترز موجب حمایت دموکرات‌ها از او در انتخابات ۲۰۲۲ شد.

در حالی که کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، هنوز موضع خود را در مورد کریپتو مشخص نکرده، بسیاری از کهنه‌کاران این صنعت به او هشدار داده‌اند که مواضع ضد کریپتویی دموکرات‌ها می‌تواند به ضرر او باشد.

در همین راستا، مایک نووگراتز، رئیس گلکسی دیجیتال، به هریس توصیه کرده که از سناتور الیزابت وارن که به طور مداوم به صنعت کریپتو حمله می‌کند، فاصله بگیرد.

همچنین، جان دیتون، وکیل ریپل، از هریس خواسته که گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را برکنار کند.

با توجه به حمایت قوی دونالد ترامپ از صنعت کریپتو و وعده‌های کریپتویی او در سخنرانی‌هایش، دولت بایدن و دموکرات‌ها تحت فشار هستند تا موضع خود را تغییر دهند.

برخی از افراد حزب دموکرات، هریس را برای سخنرانی در کنفرانس آینده کریپتو بلاک‌ورکس (Blockworks) تحت فشار قرار داده‌اند. همچنین، انتظار می‌رود که هریس در رویداد Permissionless که از ۹ تا ۱۱ اکتبر برگزار می‌شود، حضور یابد و موضع خود را در مورد صنعت کریپتو روشن کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات