مهم‌ترین رویدادهای آزادسازی توکن در آگوست ۲۰۲۴؛ از ریپل تا استارک‌نت

  • توسط: admin
مهم‌ترین رویدادهای آزادسازی توکن در آگوست ۲۰۲۴؛ از ریپل تا استارک‌نت


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در ماه آگوست، نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار توکن توسط پروژه‌های بزرگ آزاد خواهد شد. در این میان، یکی از مهم‌ترین رویدادهای آزادسازی به ریپل (XRP) مربوط می‌شود که در تاریخ ۱ آگوست، ۱ میلیارد توکن XRP به ارزش ۶۰۹ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد.

سه پروژه دیگر، شامل شبکه لایه اول سویی (Sui)، صرافی غیرمتمرکز دی‌وای دی‌ایکس (dYdX) و بلاکچین زتا‌چین (ZetaChain)، نیز در روز اول آگوست بخش قابل‌توجهی از توکن‌های خود را آزاد خواهند کرد.

این پروژه‌ها به ترتیب ۶۴ میلیون توکن (به ارزش ۵۰ میلیون دلار)، ۸.۳۳ میلیون توکن (به ارزش ۱۱ میلیون دلار) و ۵۳.۹ میلیون توکن (به ارزش ۳۴.۵ میلیون دلار) را به بازار عرضه خواهند کرد.

علاوه بر این، پروژه‌های ورم‌هول (W) و اولانچ (AVAX) نیز به ترتیب در تاریخ‌های ۳ و ۲۰ آگوست، ۶۰۰ میلیون توکن (به ارزش ۱۸۰.۵ میلیون دلار) و ۹.۴ میلیون توکن (به ارزش ۲۶۸ میلیون دلار) را آزاد خواهند کرد.

همچنین، ایموتبل‌ایکس (IMX) در تاریخ ۹ آگوست، ۲.۱۱ درصد از موجودی در گردش توکن‌های خود (۳۲.۵ میلیون توکن به ارزش ۴۹ میلیون دلار) را آزاد خواهد کرد.

آپتوس (APT) و سندباکس (SAND) نیز در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۴ آگوست، به ترتیب ۸۰ میلیون و ۶۹ میلیون دلار از توکن‌های خود را آزاد خواهند کرد.

علاوه بر این‌ها، در تاریخ ۱۵ آگوست، استارک‌نت (STRK) ۶۴ میلیون توکن STRK به ارزش ۳۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد و رویداد آزادسازی شبکه آربیتروم (ARB) با ۹۲.۶ میلیون توکن به ارزش ۶۷ میلیون دلار، در تاریخ ۱۶ آگوست برگزار خواهد شد.


منبع

کوین تلگراف


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات