مهم‌ترین اخبار بازار کریپتو در هفته اول اکتبر

  • توسط: admin
مهم‌ترین اخبار بازار کریپتو در هفته اول اکتبر


این هفته روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار بازار کریپتو است و رویدادهای کلیدی می‌تواند باعث تحریکِ رفتار سرمایه‌گذاران شود. در خط مقدم خبرهای مهم این هفته، اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و آزادسازی 100 میلیون دلاری توکن SUI است.

آیگن لیر برای قابلیت انتقال توکن EIGEN در این هفته آماده می‌شود

پروتکل ری‌استیکینگ EigenLayer محدودیت‌های انتقال را روی توکن‌های EIGEN در 30 سپتامبر حذف می‌کند. هدف این ویژگی جدید، اجازه معامله و انتقال پاداش‌های استیکینگ به هولدرهای EIGEN است.

تیم پروژه در این مورد گفت:

لطفاً توجه داشته باشید که اگر EIGEN شما در حال حاضر استیک شده است، یک دوره 7 روزه برای برداشت (Unstaking) وجود دارد.

این یک رویداد مهم برای پروژه EigenLayer است. طبق گفته DefiLlama، این پروژه دارای بیش از 12 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL) در زمان نگارش این مطلب است. این رقم، آن را به دومین پلتفرم بزرگ دیفای از نظر TVL تبدیل می‌کند.

منبع DeFiLIama

پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو، بازار منتظر اظهارات پاول است

روز دوشنبه، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در یک کنفرانس اقتصادی شرکت خواهد کرد. این رویداد اولین حضور او پس از کاهش 50 واحدی نرخ بهره فدرال رزرو در 18 سپتامبر است. انتظار می‌رود پاول بینشی در مورد جهت‌گیری سیاست‌های آینده بانک مرکزی ارائه دهد. این اظهارات، پیامدهایی هم برای بازارهای مالی سنتی و هم برای فضای ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

تصمیم فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره برای اولین بار از سال 2020، باعث تحریک احساسات مثبت سرمایه‌گذاران شد. از آن زمان، بیت کوین (BTC) نزدیک به مقاومت کلیدی خود در حدود 64 هزار دلار معامله می‌شود.

میثیل تاکور، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Velar، خاطرنشان کرد که شکست به بالای این سطح می‌تواند بیت کوین را به صعودی نرم به سمت سقف تاریخی خود در حدود 74000 دلار سوق دهد. او گفت که عوامل کلان عمده از جمله درگیری‌ها و تنش‌های جهانی و انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده نیز می‌تواند بر بازار تأثیر بگذارد.

بازارها عدم اطمینان را دوست ندارند. به همین دلیل، معامله‌گران زیرک به دنبال محافظت از سرمایه‌گذاری خود در بیت کوین در سه ماهه چهارم خواهند بود.

مشارکت DeFi Kingdoms با متیس برای راه‌اندازی بازی PvP Colosseum

در 2 اکتبر، DeFi Kingdoms بازی Colosseum خود را در شبکه لایه 2 متیس معرفی خواهد کرد. این توسعه، شامل نبردهای خصوصی بازیکن در مقابل بازیکن (PvP)، سیستم نفوذ و بازار NFT است. این ویژگی‌ها برای افزایش تعامل کاربران و ارتقای گیم پلی رقابتی طراحی شده‌اند.

همکاری با متیس به DeFi Kingdoms اجازه می‌دهد تا توسعه ویژگی‌های PvP را تسریع بخشد و در عین حال پاداش‌های اضافی را در قالب توکن‌های METIS به ارمغان بیاورد.

آوالانچ برای راه‌اندازی ارتقا شبکه اصلی آماده می‌شود

در ماه اکتبر، Avalanche مهم‌ترین ارتقا شبکه خود را راه‌اندازی خواهد کرد، که به نام Avalanche9000 شناخته می‌شود. هدف این ارتقا، افزایش مقیاس‌پذیری، امنیت و عملکرد این بلاک چین، به ویژه برای توسعه‌دهندگانی است که زنجیره‌های لایه 1 را می‌سازند.

تیم آوالانچ در وب‌سایت رسمی خود توضیح داد که تغییرات آتی، سفارشی‌سازی زیرساخت بلاک چین را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند. این کاهش پیچیدگی فنی و موانع اقتصادی، پروژه‌های بیشتری را قادر می‌سازد تا زنجیره‌های لایه 1 را در بلاک چین راه‌اندازی کنند.

به عنوان بخشی از این ارتقا، آوالانچ به دنبال جذب سازندگان بیشتر به اکوسیستم خود با ارائه انگیزه و پاداش به توسعه‌دهندگان است. این ارتقا شامل دسترسی به یک محیط تست نت است، جایی که توسعه‌دهندگان می‌توانند ایده‌ها و نوآوری‌های جدید را قبل از استقرار آنها در شبکه اصلی آزمایش کنند.

آزادسازی توکن سویی (SUI) و دیگر پروژه‌ها

یکی از مهم‌ترین رویدادهای این هفته، آزادسازی 100 میلیون دلاری سویی است. این پروژه 64.19 میلیون توکن را برای مشارکت کنندگان و سرمایه‌گذاران اولیه و همچنین خزانه خود آزاد خواهد کرد. این مقدار 2.4 درصد از عرضه در گردش آن را تشکیل می‌دهد.

از دیگر آزادسازی‌های قابل توجه می‌توان به DYDX اشاره کرد که 8.9 میلیون دلار توکن آزاد می‌کند.

منبع Token Unlocks

آزادسازی توکن اغلب فرصت‌ها و خطراتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند، زیرا هجوم ناگهانی نقدینگی می‌تواند باعث نوسانات قیمت شود. معامله‌گران باید به دقت نظاره‌گر واکنش بازار به این رویداد باشند. به فعالان بازار توصیه می‌شود که محتاط باشند، زیرا این آزادسازی‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی بر روند قیمت در کوتاه‌مدت تأثیر بگذارند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
دلیل رشد 50 درصدی ارز دیجیتال FTT در یک هفته گذشته چیست؟
  • ۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
اعلامیه مهم بازی تلگرامی Major در مورد ایردراپ و تغییرات بازی
  • ۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کد سینمای تپ سواپ امروز؛ ۹ مهر ماه ۱۴۰۳ (۴۰۰ هزار سکه رایگان)
  • ۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۳ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات