معرفی ۳ آلت‌کوینی که نهنگ‌ها برای کسب سود در ماه سپتامبر انتخاب کرده‌اند!

  • توسط: admin
معرفی ۳ آلت‌کوینی که نهنگ‌ها برای کسب سود در ماه سپتامبر انتخاب کرده‌اند!


در ماه آگوست، شاهد کاهش قیمت در بازار کریپتو بودیم و ارزش بسیاری از دارایی‌های دیجیتال کاهش یافت. در چنین شرایطی نهنگ ها نهایت استفاده را برده اند و با هدف سود در ماه آینده شروع به انباشتن مقداری آلتکوین کرده اند.

برای کسب سود در ماه سپتامبر، سه ارز دیجیتالی که توجه نهنگ ها را به خود جلب کردند عبارتند از: Toncoin (TON)، UniSwap (UNI) و Lido (LDO).

قیمت Toncoin از 24 آگوست به دنبال دستگیری پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، 21 درصد کاهش یافته است. نهنگ های TON از این کاهش قیمت استفاده کردند و دارایی های خود را افزایش دادند.

داده های پلتفرم IntoTheBlock نشان می دهد که میزان دارایی های منتقل شده به آدرس این نهنگ ها 307 درصد افزایش یافته است.

Uniswap نیز در ماه گذشته 27 درصد از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر در محدوده قیمتی 5.8 دلار معامله می شود. این کاهش قیمت فرصت خوبی برای خرید این ارز دیجیتال ایجاد کرد. زیرا نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) منفی شده است.

زمانی که نسبت MVRV زیر صفر باشد، نشان می دهد که قیمت دارایی کمتر از ارزش واقعی آن است و خرید آن توصیه می شود. با توجه به این شرایط، نهنگ ها شروع به افزایش تجمع توکن UNI کرده اند.

ارز دیجیتال لیدو نیز در روزهای اخیر مورد توجه نهنگ ها قرار گرفته است. داده‌های پلتفرم Sentiment نشان می‌دهد که نهنگ‌هایی که بین 100000 تا 1 میلیون توکن LDO دارند، اکنون 9 درصد از کل عرضه آلت‌کوین در گردش را کنترل می‌کنند.

در ماه گذشته، تعداد آدرس‌های دارای این حجم از LDO 4 درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران بزرگ به این توکن اعتماد بیشتری دارند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات