معرفی ۱۰ ارز دیجیتال هوش مصنوعی برتر؛ اوسیس نتورک پیشگام در توسعه!

  • توسط: admin
معرفی ۱۰ ارز دیجیتال هوش مصنوعی برتر؛ اوسیس نتورک پیشگام در توسعه!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی (AI) اخیراً به دلیل افزایش قیمت خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. به همین دلیل، پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) فهرستی از ۱۰ دارایی برتر این حوزه از نظر فعالیت توسعه ماهانه را منتشر کرده است.

در این رتبه‌بندی، اوسیس نتورک (ROSE) با امتیاز ۸۵.۰۷ در جایگاه اول قرار دارد. نیر پروتکل (NEAR)، که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی از نظر ارزش بازار است، در رده دوم قرار گرفته و در ادامه، گراف (GRT)، اورای‌چین (ORAI) و بیت‌تنسور (TAO)، به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم هستند.

از دیگر ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی موجود در این فهرست می‌توان به اوشن پروتکل (OCEAN)، گولم (GLM)، آلفیوم (ALEPH)، ماسا (MASA) و آر‌اِل‌سی (RLC) اشاره کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

سنتیمنت برای تهیه این فهرست، عوامل مختلفی مانند فعالیت در گیت‌هاب (GitHub)، تحلیل داده‌های آن‌چین و روندهای شبکه‌های اجتماعی را بررسی کرده است.

نکته جالب توجه این است که یکی از بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی با ارزش بازار بیش از ۴ میلیارد دلار، در این فهرست حضور ندارد.

این رمزارز، اتحادیه هوش مصنوعی فوق هوشمند (FET) است که از ادغام سه پلتفرم فچ‌.ای‌آی (Fetch.ai)، سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol) تشکیل شده است.

بر اساس داده‌های بازار، ارز دیجیتال FET در حال حاضر در محدوده ۱.۶۰ دلار معامله می‌شود. برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این رمزارز در ماه‌های آینده به ۱۰ دلار خواهد رسید.


منبع

کریپتو پوتیتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات