مت‌گاکس ۱۳ هزار بیت‌کوین دیگر را جابه‌جا کرد! قیمت‌ها دوباره نزولی می‌شوند؟

  • توسط: admin
مت‌گاکس ۱۳ هزار بیت‌کوین دیگر را جابه‌جا کرد! قیمت‌ها دوباره نزولی می‌شوند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی مت‌گاکس (Mt. Gox) ساعاتی پیش ۱۳,۲۶۵ بیت‌کوین به ارزش ۷۸۴ میلیون دلار را به دو کیف پول ناشناخته منتقل کرده است. این انتقالات بخشی از برنامه‌های بازپرداخت صرافی مت‌گاکس است.

هفته گذشته نیز، این صرافی ۲ میلیارد دلار بیت‌کوین را به صرافی بیت‌گو (BitGo) منتقل کرده بود. بر اساس داده‌های موجود، این صرافی همچنان بیش از ۴۶,۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۲.۷۴ میلیارد دلار در اختیار دارد.

بر اساس داده‌های پلتفرم آرخام اینتلیجنس، ۷۰۹.۴۴ میلیون دلار از بیت‌کوین‌های تازه جابجاشده به یک کیف پول و ۷۴.۷۷ میلیون دلار به کیف پول دیگری منتقل شده است. این نقل و انتقالات ممکن است به‌منظور بازپرداخت به آدرس‌های صرافی انجام شده باشد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در ماه گذشته، مت‌گاکس ۹۵,۵۲۳ بیت‌کوین به ارزش ۶.۱۴ میلیارد دلار به صرافی‌هایی مانند بیت‌گو، کراکن و بیت‌استمپ منتقل کرد.

انتظار می‌رود که فرآیند بازپرداخت بیت‌کوین‌های مت‌گاکس تا پایان سال جاری به پایان برسد. این انتقالات اخیر تأثیر زیادی بر بازار بیت‌کوین گذاشته و باعث کاهش قیمت آن شده است.

در همین راستا، قیمت بیت‌کوین به‌تازگی حمایت ۶۰,۰۰۰ دلاری خود را از دست داده و به ۵۹,۳۲۳ دلار کاهش یافته است.

در این میان، با پایان یافتن دوره کاپیتولاسیون (فاز تسلیم شدن) ماینرهای بیت‌کوین، سرمایه‌گذاران امیدوارند که رالی بزرگ پس از هاوینگ آغاز شود.

نهنگ‌های بیت‌کوین نیز همچنان به خرید بیت‌کوین در هنگام افت قیمت ادامه می‌دهند. در شش هفته گذشته، نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ بیت‌کوین در اختیار دارند، نزدیک به ۱۰۰ هزار بیت‌کوین جمع‌آوری کرده‌اند.

برای شروع رالی بزرگ، قیمت بیت‌کوین باید به بالای مقاومت ۶۰,۰۰۰ دلار برسد و حفظ شود. از طرفی، همه نگاه‌ها به نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) و سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، دوخته شده که ممکن است نشانه‌هایی از کاهش نرخ‌ بهره در ماه سپتامبر ارائه دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات