لیکویید استیکینگ، کلید موفقیت سولانا و صعود ارزش بازار آن به اوج‌های جدید!

  • توسط: admin
لیکویید استیکینگ، کلید موفقیت سولانا و صعود ارزش بازار آن به اوج‌های جدید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارشی که صرافی بای‌بیت منتشر کرده، بخش لیکویید استیکینگ اکوسیستم سولانا پتانسیل زیادی برای رشد دارد و می‌تواند ارزش بازار این شبکه را تا ۱۸ میلیارد دلار افزایش دهد.

در حال حاضر، سولانا با افزایش هجوم کاربران و یک لحظه مهم در توسعه خود روبرو است. بای‌بیت بر این باور است که لیکویید استیکینگ توکن سولانا (SOL) که توسط این صرافی راه‌اندازی شده، می‌تواند معامله‌گران خرد را جذب کرده و سرعت پذیرش این اکوسیستم را افزایش دهد.

لیکویید استیکینگ به کاربران این امکان را می‌دهد که علاوه بر استیک کردن دارایی‌های خود، از آن‌ها در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) استفاده کنند. این ویژگی نه تنها نقدینگی و انعطاف‌پذیری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌آورد، بلکه فرصت کسب بازدهی بالاتر را نیز ایجاد می‌کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

برای مثال، کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را از طریق استخر استیکینگ میان اعتبارسنج‌های مختلف توزیع کرده و از پاداش‌های بیشتری بهره‌مند شوند.

در حال حاضر، ۶۸ درصد از توکن‌های سولانا (معادل ۵۷ میلیارد دلار) در استیکینگ مشارکت دارد که از اتریوم با نسبت ۲۸ درصدی پیشی گرفته است. با این حال، تنها ۶.۵ درصد از سولانا (معادل ۳.۶ میلیارد دلار) در بخش لیکویید استیکینگ استفاده می‌شود.

با توجه به داده‌های اتریوم، پیش‌بینی می‌شود که بازار توکن‌های لیکویید استیکینگ (LST) سولانا می‌تواند تا ۵ برابر رشد کند و به ۱۸ میلیارد دلار برسد. این رشد به ویژه زمانی تحقق خواهد یافت که نسبت لیکویید استیکینگ در شبکه سولانا به اندازه اتریوم برسد.

در حال حاضر، نیمی از ده پروتکل بزرگ دیفای سولانا از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) از لیکویید استیکینگ پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش بای‌بیت، این صرافی اولین پلتفرمی است که گزینه لیکویید استیکینگ سولانا را راه‌اندازی کرده و انتظار می‌رود که به پل ارتباطی بین سرمایه‌گذاران خرد و اکوسیستم سولانا تبدیل شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات