لیست مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی برای اکتبر ۲۰۲۴

  • توسط: admin
لیست مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی برای اکتبر ۲۰۲۴


از ابتدای سال 2024، بلاک چین Ton (TON) رشد قابل توجهی داشته است که دلیل اصلی آن افزایش محبوبیت بازی های تلگرام در بین کاربران بوده است.

در این خبر مهم ترین ایردراپ های مورد انتظار در شبکه شما برای ماه اکتبر را ارائه می کنیم:

1. سرگرد

زمان: 1 اکتبر

مقدار: 400 میلیون عمده از کل عرضه 1 میلیارد واحد

Major یک بازی تلگرامی است که در اوایل جولای سال جاری عرضه شد. در این پروژه رقابتی، بازیکنان باید به “بهترین از بهترین ها” تبدیل شوند.

طبق گفته سازندگان، Major تنها در سه روز 4.5 میلیون بازیکن جذب کرد و تعداد کاربران در حال حاضر از 30 میلیون نفر فراتر رفته است. این پروژه با Katizen و BingX همکاری می کند.

2. ایستگاه تن

زمان: 6 اکتبر

مقدار: نامشخص

Tone Station پلتفرمی است که قابلیت های Web 2 و Web 3 را با هم ترکیب می کند. مرحله استخراج توکن SOON در اپلیکیشن Toon Station تا 4 اکتبر ادامه دارد و پس از آن فهرست شدن این توکن در صرافی ها آغاز می شود.

جزئیات این پروژه هنوز منتشر نشده است. از مهم ترین شرکای این پروژه می توان به Binance Smart China، Polygon، OKX و Blum اشاره کرد.

3. MemeFi

زمان: 9 اکتبر

مقدار: 9 میلیارد MEMEFI از مجموع عرضه 10 میلیارد واحدی

MemeFi یکی دیگر از بازی های تلگرامی است که به کاربران امکان می دهد با شرکت در مبارزات و جمع آوری میم ها، دارایی های دیجیتالی کسب کنند. به گفته سازندگان، تا کنون بیش از 45 میلیون بازیکن به Mimfy پیوسته اند.

توکن MEMEFI ظاهراً در چندین صرافی متمرکز اصلی (CEX) فهرست خواهد شد، اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

4. X Empire

زمان: 15 اکتبر

مقدار: نامشخص

X-Empire یک بازی تلگرامی مبتنی بر کلیک است که شباهت زیادی به همستر کامبت دارد. اما به جای همستر، بازیکنان نقش ایلان ماسک را بازی می کنند تا با ارتقاء آن، درآمد خود را افزایش دهند.

تنها در دو ماه، X-Empire بیش از 30 میلیون بازیکن را جذب کرد. مرحله ماینینگ XEmpire تا 30 سپتامبر ادامه دارد و لیست توکن XEMP برای 15 اکتبر برنامه ریزی شده است. جزئیات این پروژه هنوز منتشر نشده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات