فصل جدید آلت‌کوین‌ها؛ بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟

  • توسط: admin
فصل جدید آلت‌کوین‌ها؛ بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری کدامند؟


محتوا

IpCoin (APE)
داوری (ARB)
مشتری (JUP)
DYDX
گذشت

با حفظ قیمت بیت کوین (BTC) در 69000 دلار و افزایش قیمت اتریوم (ETH) به 2700 دلار، بازار آلت کوین بار دیگر رونق گرفته است.

سرمایه گذاران معتقدند این شروع یک روند صعودی بلند مدت برای ارزهای دیجیتال خواهد بود. در این خبر به 5 آلتکوین برتر که پتانسیل تسلط بر بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه چهارم سال را دارند، خواهیم پرداخت.

IpCoin (APE)

با یک جهش حدود 30 درصدی، IPcoin به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در بین 100 آلتکوین برتر رتبه بندی شده است. این ارز دیجیتال در حال حاضر با کاهش 46 درصدی نسبت به بالاترین میزان سالانه خود معامله می شود که نشان دهنده احتمال بازدهی صعودی است.

اندیکاتور MACD در حال حاضر روند صعودی قابل توجهی را نشان می دهد و میانگین متحرک ساده (SMA) نیز از این روند حمایت می کند. اگر احساسات صعودی ادامه یابد، قیمت IPcoin ممکن است به سطح مقاومت 2075 دلار برسد. اما اگر روند نزولی حاکم شود، ممکن است تا 1.0 دلار کاهش یابد.

داوری (ARB)

در میان نوسانات قیمت، آربیتروم با جهش 9.84 درصدی توانست به 0.60 دلار برسد و حجم معاملات 308.66 میلیون دلار را به ثبت برساند. این توکن با ارزش بازار 2.42 میلیارد دلار در رتبه 39 در میان برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) صعود قابل توجهی به قلمرو بیش از حد خرید داشته است. در صورت ادامه روند صعودی، قیمت آربیتروم ممکن است به سطح مقاومت 1.070 دلار برسد و در صورت کاهش بازار، ممکن است تا 0.3575 دلار اصلاح شود.

مشتری (JUP)

قیمت مشتری پس از مدتی نوسان در یک محدوده باثبات، 10.68 درصد افزایش یافت و در ماه آگوست به اوج خود رسید. بیش از 1 دلار اندیکاتور مکدی نیز قدرت روند صعودی را نشان می دهد. در صورت تسلط خریداران، قیمت مشتری می تواند به سطح مقاومت 1.160 دلار برسد و در صورت برتری فروشندگان، به 0.8445 دلار کاهش می یابد.

DYDX

قیمت DVDX در میان نوسانات بازار با افزایش 28.41 درصدی قیمت و جهش 2380 درصدی در حجم معاملات روزانه به ارزش بازار 800.03 میلیون دلار رسید. اگر روند صعودی ادامه یابد، قیمت DVDX ممکن است به مقاومت 2.24 دلار برسد و در صورت غلبه خرس ها، ممکن است به سطح 0.8350 دلار بازگردد.

گذشت

مینا پس از نوسان در یک محدوده پایدار از ژوئن، توانست روند صعودی خود را از سر بگیرد و سطح مقاومت 0.650 دلاری را آزمایش کند. نگه داشتن قیمت بالاتر از این سطح می تواند منجر به افزایش تا 0.920 دلار شود و در صورت کاهش قیمت، قیمت به 0.380 دلار کاهش می یابد.

در عین حال، شاخص MACDI افزایش تمایلات صعودی بازار را نشان می دهد و میانگین متحرک ساده که زیر قیمت است، از حرکت صعودی مینا حمایت می کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات