فروش چندصد هزار SOL توسط پامپ.فان! سولانا در برابر چالش‌های جدید تاب می‌آورد؟

  • توسط: admin
فروش چندصد هزار SOL توسط پامپ.فان! سولانا در برابر چالش‌های جدید تاب می‌آورد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) پس از فروش ۴۰,۰۰۰ واحد دیگر از این ارز دیجیتال توسط تیم پامپ.فان (Pump.Fun)، با افتی ۱.۵۶ درصدی در بازه روزانه مواجه شده است. این فروش تنها چند ساعت پیش انجام شد و نگرانی‌ها درباره تأثیر آن بر قیمت سولانا افزایش یافته است.

طبق گزارش‌ها، این پلتفرم تا کنون از فروش ۵۰۳,۳۴۳ واحد SOL با قیمت متوسط ۱۵۶.۴۰ دلار، ۱۶۲ میلیون دلار کسب کرده است.

لازم به ذکر است که پامپ.فان در سال جاری بیش از ۱۴۰ میلیون دلار از کارمزدها جمع‌آوری کرده و در تولید بیش از ۲.۵ میلیون توکن مبتنی بر شبکه سولانا نقش داشته است. با این حال، زمان‌بندی این فروش‌ها موجب نگرانی‌هایی درباره تأثیر منفی آنها بر قیمت SOL شده است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، پامپ.فان اخیرا از ابزار معاملاتی جدیدش به نام پامپ ادونسد (Pump Advanced) رونمایی کرده که قصد دارد با پلتفرم‌هایی مانند فوتون (Photon) و بول ایکس (Bull X) رقابت کند.

همچنین، احتمال عرضه یک توکن جدید و یک ایردراپ نیز مطرح شده که ممکن است سخاوتمندانه‌تر از رقبا باشد.

در این میان، سولانا این هفته ۵۲۴,۰۳۰ توکن دیگر به ارزش تقریبی ۸۸.۴۶ میلیون دلار آزاد خواهد کرد. رویداد آزادسازی قبلی در اوایل اکتبر باعث کاهش ۶ درصدی قیمت سولانا شده بود، هرچند که قیمت به سرعت بازیابی شد.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سولانا ممکن است به دلیل فروش پامپ‌.فان و آزادسازی‌های اخیر، در کوتاه‌مدت با فشار فروش روبرو شود. در گذشته، سولانا توانسته بود با عرضه‌های جدید سازگار شود، اما این آزادسازی‌های پی‌در‌پی، پیش‌بینی قیمت این رمزارز در کوتاه‌مدت را دشوار کرده است.

با این حال، برخی از تحلیلگران همچنان نسبت به آینده سولانا خوش‌بین هستند. به گفته آن‌ها، یک الگوی فنجان و دسته در نمودار هفتگی سولانا شکل گرفته که می‌تواند قیمت آن را تا ۴۵۰۰ دلار افزایش دهد، که به معنای یک رشد ۲۶۰۰ درصدی است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات