فرانکلین تمپلتون به بلاکچین آپتوس پیوست؛ توکن APT در آستانه جهش قیمتی!

  • توسط: admin
فرانکلین تمپلتون به بلاکچین آپتوس پیوست؛ توکن APT در آستانه جهش قیمتی!


فرانکلین تمپلتون با گسترش استراتژی سرمایه گذاری دیجیتال خود، صندوق پول دولت ایالات متحده (FOBXX) را بر روی بلاک چین Aptos راه اندازی کرده است.

این صندوق که 435 میلیون دلار دارایی را مدیریت می کند، به تقویت ارتباط بین دارایی های مالی سنتی و دنیای در حال ظهور DeFi کمک می کند. این عمل ممکن است باعث افزایش قیمت توکن APT شود. زیرا با افزایش کاربردهای این توکن، تقاضا برای آن نیز افزایش می یابد.

در طول این همکاری، سهام صندوق FOBXX توکنیزه می‌شود و می‌توان آن‌ها را در بلاک چین خرید و فروخت، نقدینگی را افزایش داده و دسترسی را تسهیل می‌کند.

با این حرکت، فرانکلین تمپلتون از ویژگی های منحصر به فرد بلاک چین Aptos مانند زبان برنامه نویسی Move که به ایمنی و کارایی تراکنش معروف است، بهره خواهد برد.

ایجاد این صندوق در راستای استراتژی کلی فرانکلین تمپلتون برای گسترش فعالیت های خود در بخش DeFi است. بشار لازار، رئیس پشتیبانی بنیاد آپتوس نیز این همکاری را یک قدم بزرگ می داند و از پیوستن فرانکلین تمپلتون به این اکوسیستم ابراز خوشحالی کرد.

همانطور که گفته شد، این عمل باعث افزایش استفاده از توکن APT نیز خواهد شد. با تسهیل تراکنش ها و استفاده از این توکن در خدمات مالی، فرصتی برای افزایش تقاضا و رشد قیمت APT فراهم می شود.

در همین حال، همکاری اخیر Aptos با Stacks برای ادغام بیت کوین در محیط Aptos نیز می تواند به گسترش استفاده از توکن APT و رشد قیمت آن کمک کند.

در حال حاضر قیمت APT با بیش از 30 درصد رشد در ماه گذشته به 8.17 دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات