فاز Chill بازی ایکس‌امپایر آغاز شد! چگونه توکن‌های بیشتری کسب کنیم؟

  • توسط: admin
فاز Chill بازی ایکس‌امپایر آغاز شد! چگونه توکن‌های بیشتری کسب کنیم؟


بازی X Empire (X Empire)، یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرام با مضمون ایلان ماسک، روز دوشنبه قبل از ایردراپ توکن X غیرفعال شد، سپس در روز چهارشنبه فعالیت خود را با فاز جدیدی به نام Chill .do از سر گرفت.

این مرحله حدود دو هفته تا عرضه رسمی توکن X در شبکه TON (TON) در پایان اکتبر ادامه خواهد داشت.

در این مرحله، تمام پیشرفت بازیکنان بازنشانی می شود و به آنها فرصت داده می شود تا برای سهمی از 34.5 میلیارد توکن X اضافی اختصاص داده شده برای این مرحله، دوباره تلاش کنند. اگرچه توزیع اولیه تراشه تغییر نخواهد کرد، اما این مرحله به شما این فرصت را می دهد که چند تراشه دیگر برنده شوید.

همانطور که قبلا توسط رمز نیوز گزارش شده بود، 70 درصد از کل عرضه X با توجه به نتایج مرحله اول بازی و معیارهای مربوط به آن بین کاربران توزیع می شود و 5 درصد از کل عرضه نیز خنک کننده محسوب می شود. مرحله .

برای افزایش شانس خود و به دست آوردن توکن های بیشتر، بازیکنان باید نرخ برد “سکه در ساعت” خود را افزایش دهند. این درصد یکی از عوامل کلیدی در تعیین میزان توکن های دریافتی خواهد بود.

بازیکنان می توانند این درصد را با ارتقای آواتار، دفتر و ویژگی های تیم خود بهبود بخشند. همچنین سرمایه گذاری روی سهم های خیالی در بازی از طریق منوی شهر می تواند باعث افزایش درآمد کاربران شود.

علاوه بر این، انجام ماموریت های روزانه مانند ارتقاء پنج ویژگی، کسب تعداد مشخصی سکه و تماشای ویدیوهای یوتیوب نیز به بازیکنان کمک می کند تا جوایز بیشتری کسب کنند. انجام این ماموریت ها نه تنها باعث افزایش سکه کاربران می شود، بلکه جعبه شانس روزانه را نیز فعال می کند.

همچنین دعوت از دوستان و پیوند دادن کیف پول خود به بازی از دیگر معیارهای اصلی برای دریافت توکن های بیشتر در airdrop خواهد بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات