صعود چشمگیر کندو اینو؛ میم‌کوینی که به لطف جامعه پرشور خود در حال شکوفایی است!

  • توسط: admin
صعود چشمگیر کندو اینو؛ میم‌کوینی که به لطف جامعه پرشور خود در حال شکوفایی است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود اصلاح قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، میم‌کوین کندو اینو (KENDU) با رشدی ۱۰.۸۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده است.اما این رشد تنها به امروز محدود نمی‌شود. داده‌های بازار نشان می‌دهند که روند صعودی کندو از اوایل ماه جولای آغاز شده است.

خرید سریع KENDU!
با یک کلیک کندو اینو (KENDU) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید KENDU

کندو پس از ثبت بالاترین سطح تاریخی خود، یعنی ۰.۰۰۰۲۶۹۴ دلار در ۱۳ ژوئن، وارد یک روند اصلاحی شد که تا ابتدای ماه جولای ادامه داشت. در نتیجه این روند، قیمت کندو به ۰.۰۰۰۰۶۸۴۹ دلار سقوط کرد.

با این حال، این ارز دیجیتال از ۵ جولای مجدداً روند صعودی خود را آغاز کرده و توانسته است در بازه‌های زمانی ماهانه و هفتگی به ترتیب، ۳۰.۵۶ و ۲۱.۸۹ درصد افزایش قیمت را به ثبت برساند.

در حال حاضر، ارزش بازار این میم‌کوین به ۱۸۸ میلیون دلار رسیده و حجم معاملات روزانه آن هم با رشدی ۲۳.۸۵ درصدی، به ۲.۷۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که توکن کندو در تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۴ در صرافی بینگ‌ایکس (BingX) لیست شد و این موضوع، یکی از دلایل شکل‌گیری روند صعودی این ارز دیجیتال از اوایل ماه جولای به شمار می‌رود.

کندو اینو ادعا می‌کند که نگهبان صلح، حافظ حیات و محافظ وحدت است.

شعار جامعه کندو این است که “ما قمار نمی‌کنیم، کار می‌کنیم.” در جامعه غیرمتمرکز میم‌کوین کندو، افراد بااستعداد، پرشور و مصمم زیادی از همه اقشار وجود دارند که برای هدف مشترک دستیابی به شناخت و موفقیت برند کندو در سطح جهانی، تلاش می‌کنند.


منبع

کوین مارکت کپ


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات