صعود ریپل تحت حمایت گری‌اسکیل و رابین‌هود! قیمت XRP تا کجا پیش می‌رود؟

  • توسط: admin
صعود ریپل تحت حمایت گری‌اسکیل و رابین‌هود! قیمت XRP تا کجا پیش می‌رود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی بهبود اخیر بازار، قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) طی هفته گذشته یک رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرده و از ۰.۵۰ دلار به ۰.۵۸ دلار افزایش یافته است.

این افزایش قیمت به دلیل راه‌اندازی صندوق تراست (Trust) ریپل توسط شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل و لیست شدن مجدد XRP در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود بوده که موجب افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران شده است.

به گفته تحلیلگران، حرکت صعودی فعلی می‌تواند باعث بریک‌اوت ریپل از الگوی مثلث متقارن شود که از سپتامبر ۲۰۲۱ شکل گرفته است.

ریپل پس از حل پرونده حقوقی طولانی‌مدت خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، دوباره توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.

خرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، یک قاضی فدرال به ریپل دستور داده که جریمه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار پرداخت کند که بسیار کمتر از درخواست اولیه ۲ میلیارد دلاری SEC است.

علاوه بر این، شرکت گری‌اسکیل به تازگی صندوق سرمایه‌گذاری جدیدی را برای ریپل معرفی کرده که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد به‌طور مستقیم به بازار XRP دسترسی داشته باشند.

این اقدام باعث شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل ایجاد شود. برخی از کارشناسان با توجه به پشتیبانی گری‌اسکیل از ریپل، معتقدند که ریسک درخواست تجدیدنظر SEC کمتر شده است.

در این میان، تحلیل تکنیکال نمودار ریپل نشان می‌دهد که قیمت این رمزارز در طول سه سال گذشته در یک الگوی مثلث متقارن نوسان کرده است.

این الگو با دو خط روند همگرا مشخص می‌شود که در نتیجه آن، قیمت در یک محدوده خاص نوسان می‌کند تا در نهایت معامله‌گران بتوانند قدرت کافی برای شکستن آن به سمت بالا یا پایین را به دست آورند.

در حال حاضر، ریپل در محدوده قیمتی ۰.۵۸ دلار معامله می‌شود و تنها ۴ درصد با خط روند بالایی این الگو فاصله دارد.

اگر قیمت بتواند از این محدوده مقاومتی عبور کند، احتمال رسیدن آن به ۰.۹۳ دلار و سپس، به ۱.۴۱ دلار وجود دارد. در غیر این صورت، شاهد تداوم روند تثبیت برای قیمت XRP خواهیم بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات