شیباریوم یک ساله شد! نگاهی به دستاوردهای مهم و نقشه راه آینده بلاکچین شیبا

  • توسط: admin
شیباریوم یک ساله شد! نگاهی به دستاوردهای مهم و نقشه راه آینده بلاکچین شیبا


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیباریوم، بلاکچین لایه دوم اکوسیستم شیبا اینو، اولین سالگرد خود را با معرفی ویژگی‌های جدیدی که هدف آن‌ها ارتقای امنیت و کاهش موجودی توکن‌ها است، جشن می‌گیرد.

لوسی، مدیر بازاریابی شیبا اینو، با انتشار پستی جدید اعلام کرد که شیباریوم یک ویژگی امنیتی جدید و مهم به نام «امتیاز امنیتی» برای قراردادهای ایجاد شده روی شبکه معرفی کرده است.

او گفت:

این ویژگی یک تغییر اساسی محسوب می‌شود و یک لایه اضافی از شفافیت و آرامش خاطر را به ارمغان می‌آورد.

ویژگی جدید «امتیاز امنیتی» در شیباریوم، قراردادهای هوشمند موجود در شبکه را از نظر آسیب‌پذیری‌ها بررسی می‌کند و به آن‌ها امتیازی بین ۱ تا ۱۰۰ اختصاص می‌دهد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

این ابزار که با استفاده از سالیدیتی اسکن (SolidityScan)، یک اسکنر آسیب‌پذیری قراردادهای هوشمند، کار می‌کند، قراردادها را بر اساس پارامترهایی مانند سطح امنیت (بحرانی، بالا، متوسط و غیره) و گس ‌فی (کارمزد) ارزیابی می‌کند. هدف این ابزار، افزایش شفافیت در سراسر شبکه شیباریوم است.

علاوه بر این، شیباریوم ویژگی جدیدی به نام شیب‌ تورچ (ShibTorch) را معرفی کرده است. این ویژگی به صورت خودکار کارمزدهای پایه تراکنش‌ها را در یک قرارداد توکن‌سوزی قفل می‌کند و پس از انباشت توکن‌های بون (BONE)، امکان توکن‌سوزی را فراهم می‌سازد.

با فعال‌سازی این ویژگی، توکن‌های بون در شبکه اتریوم به توکن شیبا تبدیل شده و به صورت مداوم سوزانده می‌شوند.

همچنین، جامعه شیبا اینو به برگزاری کنفرانس شیبا‌کان (ShibaCon) که در ماه نوامبر در بانکوک برگزار خواهد شد، چشم دوخته است. این رویداد فرصت خوبی را برای علاقه‌مندان به این رمزارز فراهم می‌کند تا با یکدیگر شبکه‌سازی کرده و اطلاعات بیشتری درباره این پروژه کسب نمایند.

این پیشرفت‌ها همزمان با اولین سالگرد راه‌اندازی شیباریوم اتفاق می‌افتد. این شبکه تاکنون حدود ۴۱۸ میلیون تراکنش را تکمیل کرده و ۱.۸ میلیون کیف پول ثبت‌شده دارد. علی‌رغم افزایش فعالیت‌ها، شیباریوم همچنان کارمزدهای پایین خود را حفظ کرده و به طور متوسط روزانه حدود ۴,۷۰۰ تراکنش را پردازش می‌کند.

لوسی همچنین فاش کرد که شیباریوم ۱۲ میلیون دلار برای توسعه‌های آتی خود در نظر گرفته و برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت‌هایش در حوزه‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی و متاورس دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات