شگفتی‌سازی بیت‌کوین پس از توییت معروف ایلان ماسک؛ ۱۰۰۰ درصد رشد در ۶ سال!

  • توسط: admin
شگفتی‌سازی بیت‌کوین پس از توییت معروف ایلان ماسک؛ ۱۰۰۰ درصد رشد در ۶ سال!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شش سال پیش در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۸، ایلان ماسک توییتی معروف با مضمون “خرید بیت‌کوین” منتشر کرد. نکته جالب توجه این است که از زمان انتشار این پست در سال ۲۰۱۸، قیمت بیت‌کوین حدود ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این پست واقعاً توسط ماسک ارسال شده یا خیر، اما تأثیر آن باعث شد بسیاری از کاربران به خرید بیت‌کوین روی بیاورند.

نکته قابل توجه دیگر این است که ماسک هرگز به‌طور رسمی از بیت‌کوین حمایت نکرده و حتی امسال اعلام کرد که ارزهای دیجیتال را به‌طور جدی ترویج نمی‌کند. او همچنین تأیید کرده که علاقه‌اش به دوج‌کوین بیشتر به‌خاطر علاقه به سگ‌ها و میم‌ها است تا مسائل اقتصادی.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

با این حال، شرکت‌های ایلان ماسک، از جمله تسلا و اسپیس‌ایکس، مقدار قابل‌توجهی بیت‌کوین در اختیار دارند. به‌تازگی، تسلا بیت‌کوین‌های خود به ارزش ۷۸۰ میلیون دلار را به چندین کیف‌پول ناشناس منتقل کرده است.

داده‌های ارائه‌شده توسط آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) نیز نشان می‌دهند که اسپیس‌ایکس همچنان ۸۲۸۵ بیت‌کوین به ارزش ۵۵۸ میلیون دلار دارد و بیت‌کوین‌های منتقل‌شده تسلا نیز در کیف‌پول‌های این شرکت باقی مانده‌اند. این موارد نشان می‌دهند که علی‌رغم مواضع عمومی ماسک، شرکت‌های او همچنان سرمایه‌گذاری سنگینی در بیت‌کوین دارند.

نکته جالب دیگر، علاقه ماسک به دوج‌کوین است که تأثیر مثبتی بر قیمت آن داشته است. در سال ۲۰۲۱، ماسک با اشاره‌های مکرر به دوج‌کوین در دوران بازار صعودی، باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتال شد.

اخیراً هم پیشنهاد او برای تأسیس دپارتمانی به نام “افزایش کارایی دولت” (D.O.G.E) در دولت ترامپ، باعث شد که قیمت دوج‌کوین به بالاترین سطح خود از جولای برسد.

در همین حال، ماسک در یک نشست عمومی در پنسیلوانیا به ارز دیجیتال ریپل (XRP) نیز اشاره کرد و گفت که ارزهای دیجیتال می‌توانند به آزادی فردی کمک کنند، اما موضع خاصی در حمایت یا رد XRP اتخاذ نکرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات