شرکت بیت وایز درخواست خود برای راه‌اندازی ETF ریپل را ثبت کرد

  • توسط: admin
شرکت بیت وایز درخواست خود برای راه‌اندازی ETF ریپل را ثبت کرد


شرکت مدیریت دارایی بیت وایز (Bitwise) در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) درخواست خود برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) ریپل را در SEC ثبت کرد.

خلاصه خبر

 شرکت بیت وایز درخواست خود را برای راه‌اندازی ETF تراست ریپل ثبت کرد.

تحلیلگران بر این باورند که راه‌اندازی ETF ارزهای دیجیتال به غیر از بیت کوین و اتریوم می‌تواند با چالش‌های بزرگی همراه باشد.

به گزارش کریپتو اسلیت، این درخواست برای راه‌اندازی یک صندوق قابل معامله است که سند آن در دلاور (Delaware) تنظیم شده‌ است.

ارائه این درخواست در حالی انجام شده که پیش از این شرکت گری اسکیل (Grayscale) یک صندوق سرمایه‌گذاری ریپل را در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) معرفی کرده بود.

ارائه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با ریپل در حالی شکل گرفته‌ که اختلافات این شرکت با SEC پس از ۴ سال به سرانجام رسیده‌ است. به عبارت دقیق‌تر این شرکت در پرونده خود با SEC به جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری محکوم شده‌ است.

علاوه بر این قاضی پرونده مذکور، فروش ریپل به سرمایه‌گذاران خرد را جزو عرضه اوراق بهادار طبقه‌بندی نکرده است. با این حال علی‌رغم تمام اتفاقات مثبت، قیمت ریپل

XRP:

همچنان همانند سایر بازار ارزهای دیجیتال عملکرد ضعیفی دارد.

راه‌اندازی یک ETF ارز دیجیتال که به بیت کوین و اتریوم مرتبط نباشد، می‌تواند چالش برانگیز باشد. نِیت گراسی (Nate Geraci)، مدیرعامل ETF Store، پیش از این عنوان کرده بود که این کار شاید به کمک‌های سیاسی نیاز داشته باشد.

به طرز مشابهی اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیلگر بلومبرگ، نیز راه‌اندازی ETF سولانا را با بارش برف در جهنم مقایسه کرده بود.

علاوه بر این، علی‌رغم اینکه گری گنسلر رییس SEC در جلسه استماع خود در کنگره، بیت کوین را به عنوان کالا معرفی کرد؛ از بیان اینکه کدام توکن‌ها می‌توانند به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی شوند، خودداری کرد. در نتیجه، تایید ETF سولانا یا ریپل تحت مدیریت فعلی این کمیسیون هنوز نامشخص است.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
USDT چیزی فراتر از یک ابزار معاملاتی برای رمزارزها است
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کاهش شدید درآمد ماینرهای بیت کوین: سپتامبر ماه خوبی نبود
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات