شروع طوفانی ایگن؛ بایننس و صرافی‌های بزرگ از ستاره نوظهور بازار استقبال کردند!

  • توسط: admin
شروع طوفانی ایگن؛ بایننس و صرافی‌های بزرگ از ستاره نوظهور بازار استقبال کردند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، اعلام کرده که توکن جدید ایگن (EIGEN) را لیست کرده و امکان معاملات آن را در قالب چند جفت‌ارز فراهم می‌کند.

ایگن، توکن بومی اکوسیستم ایگن‌لیر (EigenLayer) است که به‌عنوان یک پروتکل پیشرو در زمینه ری‌استیکینگ بر بستر بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند.

معاملات ایگن از روز سه‌شنبه، ۱ اکتبر در صرافی بایننس آغاز شده و کاربران می‌توانند این توکن را در برابر بیت‌کوین، تتر، استیبل‌کوین FDUSD و لیر ترکیه معامله کنند. پیش از این تاریخ، امکان واریز توکن ایگن فراهم شده و برداشت‌ها نیز از روز چهارشنبه ممکن خواهد بود.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

البته بایننس هشدار داده که ایگن به‌عنوان یک توکن جدید، دارای ریسک بالا و نوسانات قیمتی قابل‌توجهی است. به همین دلیل، برچسب هشدار ویژه‌ای به آن اختصاص داده شده تا معامله‌گران از خطرات احتمالی آگاه باشند.

لیست کردن این توکن نشان‌دهنده تلاش بایننس برای گسترش گزینه‌های معاملاتی و ورود بیشتر به حوزه لیکویید استیکینگ است. توکن‌های لیکویید استیکینگ به کاربران این امکان را می‌دهند که در کنار مشارکت در فعالیت‌های دیفای مانند وام‌دهی، سود دریافت کنند و به امنیت بلاکچین نیز کمک نمایند.

طبق گزارش کوین‌گکو (CoinGecko)، ایگن‌لیر همچنان در حوزه ری‌استیکینگ اتریوم پیشرو است و این پروتکل به رشد اکوسیستم اتریوم در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ کمک شایانی کرده است.

از ۷ سپتامبر، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پروتکل ایگن‌لیر بیش از ۱.۵ میلیون دلار افزایش یافته و به ۱۱.۹۸۲ میلیارد دلار رسیده است.

لازم به ذکر است صرافی‌های دیگری مانند بای‌بیت (Bybit)، مکسی (MEXC)، گیت‌.آی‌او (Gate.io) و کراکن (Kraken) نیز، توکن جدید EIGEN را لیست کرده‌اند.

پس از انتشار این اخبار، قیمت توکن ایگن‌لیر طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱۶.۲۱ درصدی به ۴.۳۲ دلار رسیده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات