سویی در دام خرس‌ها! آیا قیمت SUI به زیر ۲ دلار سقوط خواهد کرد؟

  • توسط: admin
سویی در دام خرس‌ها! آیا قیمت SUI به زیر ۲ دلار سقوط خواهد کرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیل تکنیکال نمودار سویی (SUI) نشان‌دهنده احتمال کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر ۲ دلار است.

در تاریخ ۱۴ اکتبر، قیمت سویی به اوج تاریخی خود یعنی ۲.۳۶ دلار رسید، اما از آن زمان، این رمزارز با چالش‌هایی برای افزایش قیمت مواجه بوده و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که سویی ممکن است در آستانه یک اصلاح طولانی‌مدت قرار داشته باشد.

بررسی نمودار ۴ ساعته SUI/USD نشان می‌دهد که این توکن در یک کانال موازی صعودی در حال معامله است. الگوی کانال صعودی زمانی شکل می‌گیرد که سقف‌ها و کف‌های بالاتر قیمت با دو خط روند صعودی به هم متصل شوند.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

این الگوی تکنیکال معمولاً به عنوان یک سیگنال صعودی تلقی می‌شود و نشان می‌دهد که ارزش یک رمزارز می‌تواند افزایش یابد؛ اما این موضوع فقط در صورتی صدق می‌کند که قیمت بالاتر از خط روند حمایت پایینی باقی بماند.

با توجه به نمودار سویی، قیمت این رمزارز به پایین‌تر از این خط حمایتی سقوط کرده و در حال حاضر، در نزدیکی حمایت افقی ۲.۰۳ دلار در حال معامله است. به گفته تحلیلگران، اگر سویی به زیر این سطح سقوط کند، احتمال کاهش شدید قیمت آن وجود دارد.

علاوه بر این، شاخص قدرت خریداران و فروشندگان (BBP) سویی به حالت منفی درآمده که نشان‌دهنده تسلط فروشندگان در این بازار است. همچنین، شاخص مکدی (MACD) نیز به منطقه منفی سقوط کرده که معمولاً یک سیگنال فروش تلقی می‌شود.

با توجه به شرایط فعلی، پیش‌بینی می‌شود که قیمت سویی حدود ۱۰ درصد کاهش یابد و به ۱.۸۳ دلار برسد. در صورت بروز شرایط نزولی و نوسانات بالا، سویی ممکن است تا ۱.۶۴ دلار نیز کاهش یابد.

اما درصورت بازگشت دوباره گاوها به بازار سویی، ممکن است این پیش‌بینی نزولی باطل شود و قیمت سویی دوباره به محدوده ۲.۳۶ دلار بازگردد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات