سولانا در مسیر دستیابی به نیمی از ارزش بازار اتریوم! قیمت SOL به کجا می‌رسد؟

  • توسط: admin
سولانا در مسیر دستیابی به نیمی از ارزش بازار اتریوم! قیمت SOL به کجا می‌رسد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش اخیر شرکت سرمایه‌گذاری ون‌اک (VanEck)، سولانا با توجه به دستاوردهای فنی اخیرش، قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود دارد. این شرکت معتقد است که در آینده، ارزش بازار سولانا می‌تواند به نصف ارزش بازار اتریوم برسد. در این صورت، قیمت ارز دیجیتال SOL نیز ممکن است تا ۳۳۰ دلار افزایش یابد.

برای تحقق این پیش‌بینی، سولانا باید بر نقاط قوت خود، مانند سرعت بالای تراکنش‌ها و کارمزدهای پایین، تمرکز کند و به این ترتیب، مزیت «پیشگام بودن» اتریوم را کم‌رنگ نماید.

این گزارش، چشم‌انداز مثبتی را برای سولانا ارائه می‌دهد و آن را از چندین جنبه با اتریوم مقایسه می‌کند. برای مثال، سولانا به طور قابل‌توجهی در پردازش تراکنش‌ها، تعداد کاربران فعال روزانه و هزینه‌های تراکنش، از اتریوم پیشی گرفته است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

در همین راستا، تعداد تراکنش‌های پردازش‌شده توسط سولانا، سه هزار درصد بیشتر از اتریوم است و کارمزد تراکنش آن تقریباً پنج میلیون درصد ارزان‌تر است. با این حال، ارزش بازار سولانا تنها ۲۲ درصد ارزش بازار اتریوم است که این موضوع، به مزیت «پیشگام بودن» اتریوم و پذیرش نهادهای مالی مربوط می‌شود.

در این گزارش همچنین به حوزه‌هایی مانند دیفای، استیبل‌کوین‌ها و پرداخت‌ها تأکید و بیان شده که سولانا می‌تواند در این زمینه‌ها با اتریوم رقابت کند.

سرعت و کارایی بالای سولانا در این بازارهای رو به رشد بسیار مهم است. سولانا در حال حاضر در برخی زمینه‌ها، مانند میم‌کوین‌ها، بسیار موفق‌تر عمل کرده و توکن‌های آن نسبت به همتایان اتریومی خود رشد بیشتری داشته‌اند.

با این حال، اتریوم هم به راحتی سهم بازار خود را واگذار نخواهد کرد و در صعود اخیر در اواخر ماه سپتامبر، عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته است.

در نتیجه، دستیابی سولانا به نصف ارزش بازار اتریوم بعید نیست، اما چالش‌های زیادی نیز در این مسیر وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات