سولانا در خط مقدم رالی آتی بازار! بررسی دلایل صعود و پیش‌بینی قیمت SOL

  • توسط: admin
سولانا در خط مقدم رالی آتی بازار! بررسی دلایل صعود و پیش‌بینی قیمت SOL


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال سولانا (SOL) در حال به پایان رساندن ماه جولای با بازدهی حدودا ۳۰ درصدی است و انتظار می‌رود که در چند هفته آینده، بالاترین قیمت ماهانه خود، یعنی ۲۱۰ دلار را به چالش بکشد.

بسیاری از تحلیلگران، موفقیت سولانا را به جنون میم‌کوین‌های این شبکه نسبت می‌دهند، اما اکوسیستم قوی لیکویید استیکینگ سولانا نیز یکی از عوامل کلیدی در این موفقیت است.

طبق گزارش‌ها، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سولانا با ۱۰ درصد افزایش به ۵.۴۲ میلیارد دلار رسیده است.

پروژه‌های پیشرو در لیکویید استیکینگ این شبکه، مانند جیتو (Jito) و مرینید (Marinade)، به ترتیب ۴۰ و ۳۰ درصد افزایش TVL را ثبت کرده‌اند. این افزایش نشان‌دهنده رشد فعالیت‌های درون زنجیره‌ای و حجم تراکنش‌ها در شبکه سولانا است.

خرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL

در همین حال، داده‌ها حاکی از آنند که تعداد کل توکن‌های SOL سپرده شده در مشتقات لیکویید استیکینگ در سال ۲۰۲۴ بیش از دو برابر شده است. تعداد توکن‌های استیک‌شده (LST) هم از ۱۶۳,۸۲۷ به ۸۰۷,۷۱۲ افزایش یافته که افزایشی ۳۹۳ درصدی را از ۱ ژوئن تا ۲۶ جولای نشان می‌دهد.

پلتفرم تحلیل داده توکن ترمینال (Token Terminal) نیز افزایش ۲۱ درصدی کاربران فعال روزانه و رشد ۵۹ درصدی کاربران فعال هفتگی را گزارش کرده است. این افزایش همزمان با رشد TVL پلتفرم‌های جیتو و مرینید، نشان می‌دهد که میم‌کوین‌ها تنها عامل جذب کاربران به اکوسیستم سولانا نیستند.

در حال حاضر، سولانا یک الگوی کف دوقلو صعودی را تکمیل کرده و پس از خروج از آن، اکنون در سطح ۲۰۲ دلار با مقاومت مواجه است. اگر روند صعودی ادامه یابد، هدف بعدی در محدوده ۲۱۰ دلار خواهد بود. اما اگر سطح حمایتی ۱۸۰ دلار شکسته شود، ممکن است قیمت سولانا به ۱۶۵ دلار کاهش یابد.

تحلیلگران معتقدند که سولانا می‌تواند بار دیگر در رالی بازار کریپتو پیش‌رو باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات