سورپرایز جدید نات‌کوین: یک بازی وب ۳ داستان‌محور در راه است!

  • توسط: admin
سورپرایز جدید نات‌کوین: یک بازی وب ۳ داستان‌محور در راه است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

نات‌کوین (NOT)، یک بازی کلیکی محبوب که در کمتر از دو ماه بیش از ۳۵ میلیون کاربر را از سراسر جهان جذب کرد، در حال تغییر رویکرد خود به سمت یک اکوسیستم پایدارتر است.

تیم توسعه‌دهنده این پروژه اعلام کرده که با همکاری یک مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به نام Lost Dogs و یک بازار NFT مبتنی بر بلاکچین تون به نام Getgems، قصد دارد یک بازی وب ۳ جدید داستان‌محور را راه‌اندازی کند.

هدف این بازی، درگیر کردن کاربران به صورت «عمیق‌تر و معنادارتر» و تبدیل شدن به یک حرکت اجتماعی، به جای یک ارز دیجیتال ساده است.

طبق گزارش‌ها، در بازی جدید نات‌کوین کاربران قادر خواهند بود با توکن‌های مجموعه Lost Dogs به عنوان شخصیت‌های خود بازی کرده و با انجام وظایف و اتخاذ تصمیمات مختلف، آن‌ها را تکامل بخشند.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT

تیم نات‌کوین در بیانیه‌ای اذعان کرده که مدل «کلیک کردن برای کسب درآمد» نمی‌تواند رشد و پایداری خود را در بلندمدت حفظ کند.

در همین راستا، با اینکه این بازی یک پایگاه بزرگ از بازیکنان را ایجاد کرده بود، تصمیم گرفت مرحله استخراج خود را در اوج آن، در یکم آوریل متوقف کند.

مَد تیل، مدیر ارشد مجموعه Lost Dogs، درباره بازی جدید نات‌کوین می‌گوید:

همه چیز در زندگی ما، شکلی از روایت است. زندگی خود یک مفهوم داستانی است. بنابراین، ما سعی کردیم این مفهوم را در بازی خود هم ایجاد کنیم.

به گفته تیل، مردم همچنان به دنبال روایت‌های خوب هستند.

گزارش‌ها حاکی از آنند که در این بازی داستان‌محور جدید، بازیکنان قادر خواهند بود توکن‌های NOT و یک توکن جدید درون بازی را کسب کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات