سود ۴۵۰۰ برابری یک تریدر از فروش سگ کلاهدار!

  • توسط: admin
سود ۴۵۰۰ برابری یک تریدر از فروش سگ کلاهدار!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک معامله‌گر موفق شده است با سرمایه‌گذاری اولیه ۵ هزار دلار در میم‌کوین داگ‌ویف‌هت (WIF)، ۲۴ میلیون دلار سود کند.
پلتفرم تحلیلی بلاکچین لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، اخیراً چند تراکنش چشمگیر را گزارش کرده است که احتمالاً متعلق به یک شخص است. این معامله‌گر در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳، حدود ۱۴.۵۳ میلیون توکن WIF را به مبلغ ۵۳۴۰ دلار خریداری کرده بود و در نهایت امروز این توکن‌ها را به مبلغ ۲۴ میلیون دلار فروخت که نشان‌دهنده بازده سرمایه فوق‌العاده‌ ۴۴۹۷ برابری است.
نکته جالب توجه این است که اگر این توکن‌ها در بالاترین قیمت خود فروخته می‌شدند، سود می‌توانست بیش از ۶۹ میلیون دلار باشد که بازدهی ۱۲,۹۲۷ برابری را نشان می‌داد.
در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت داگ‌ویف‌هت تغییرات قابل توجهی داشته است. قیمت آن در ابتدا به ۱.۹۴ دلار افزایش یافت و در ادامه به ۱.۶۱ دلار کاهش پیدا کرد. در حال حاضر، این میم کوین با قیمت ۱.۶۸ دلار معامله می‌شود که ۱۱ درصد از بالاترین حد روزانه خود، پایین‌تر است. با این حال حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۵.۲۶ درصد افزایش داشته و به ۵۳۱ میلیون دلار رسیده است. قابل توجه است که در طول هفته گذشته، داگ‌ویف‌هت ۳۵ درصد کاهش یافته است.

خرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF

از طرفی، ارزش بازار WIF که پیش‌تر به ۳.۵ میلیارد دلار رسیده بود، اکنون به ۱.۶۸ میلیارد دلار کاهش یافته و عرضه در گردش آن، ۹۹۸.۹۰ میلیون توکن است.
در این میان، سود باز قراردادهای این میم‌کوین نیز با ۳.۲۵ درصد کاهش روزانه به ۲۵۵.۰۴ میلیون دلار رسیده است. حجم معاملات مشتقات نیز با حدود ۱۰ درصد کاهش، ۱.۳۸ میلیارد دلار است.
این اتفاقات، ماهیت پرنوسان بازار کریپتو را به خوبی نشان می‌دهند. در عین حال که میم‌کوین‌ها می‌توانند بازدهی بسیار بالایی داشته باشند، ریسک سرمایه‌گذاری در آنها نیز بالا است.


منبع

کوین‌پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات