سود بیش از ۲۰۰۰ درصدی یک معامله‌گر از جدیدترین میم‌کوین سولانا!

  • توسط: admin
سود بیش از ۲۰۰۰ درصدی یک معامله‌گر از جدیدترین میم‌کوین سولانا!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین (BTC) منجر به تقویت احساسات معامله‌گران و حرکت صعودی بازار شده است. در این میان، میم‌کوین‌ها نیز رشد قابل توجهی داشته‌اند و برخی از سرمایه‌گذاران فرصت‌شناس با بهره‌گیری از شرایط به وجود آمده، سود‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.

به عنوان مثال، یکی از سرمایه‌گذاران میم‌کوین توانست با خرید و فروش توکن اسلوپ (Slop) طی تنها چهار ساعت، ۲۹۶ دلار را به ۶۲۰ هزار دلار تبدیل کند.

داستان با پرداخت ۲۹۶ دلار برای خرید ۳۸.۱۷ میلیون توکن اسلوپ آغاز شد. این معامله‌گر پس از چهار ساعت، توانست با فروش ۲۹.۷۸ میلیون توکن با قیمت ۲۴۱۲ سولانا (SOL) معادل ۴۰۵ هزار دلار به دست بیاورد. همچنین او هنوز ۸.۳۹ میلیون توکن در اختیار دارد که ارزش آن ۲۱۵ هزار دلار است.

سود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!




خرید سریع

این تجربه زمانی به توجه عموم رسید که پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) این معامله‌گر را به عنوان یک شکارچی میم‌کوین معرفی کرد.

جالب است که وی تا کنون در بیش از ۱۵۰ میم‌کوین سرمایه‌گذاری کرده، اما نرخ موفقیتش تنها ۲۱.۱۹ درصد بوده است؛ با این حال، سود قابل توجه وی از اسلوپ توانسته تمامی ضررهای قبلی او را جبران کند.

اسلوپ یکی از جدیدترین توکن‌های سولانا است که در پلتفرم تولید میم‌کوین پامپ.فان (pump.fun) راه‌اندازی شده و در حال حاضر با رشد چشمگیر ۴۸۵۰۰ درصدی طی ۲۴ ساعت اخیر به ۰.۰۳۲۵۱ دلار رسیده است.

حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن نیز به ۱۲۰.۱۷ میلیون دلار افزایش یافته است و بیش از ۸۰۰۰ آدرس این میم کوین را هولد می‌کنند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات