سلستیا در آستانه آزادسازی یک میلیارد دلار توکن؛ منتظر ریزش قیمت TIA باشیم؟

  • توسط: admin
سلستیا در آستانه آزادسازی یک میلیارد دلار توکن؛ منتظر ریزش قیمت TIA باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه بلاکچین سلستیا (TIA) در نظر دارد در ماه اکتبر یک رویداد آزادسازی توکن به ارزش یک میلیارد دلار برگزار کند. این رویداد ممکن است فشار فروش را افزایش داده و قیمت توکن TIA را تا ۳۰ درصد کاهش دهد.

طبق گزارش‌ها، در این رویداد که قرار است در تاریخ ۳۰ اکتبر انجام شود، ۱۷۵.۵۶ میلیون توکن TIA آزاد خواهد شد که معادل ۸۱.۸۶ درصد از موجودی در گردش این توکن است. این توکن‌ها بین حامیان اولیه، سرمایه‌گذاران مرحله ابتدایی و مشارکت‌کنندگان اصلی توزیع خواهند شد.

چنین رویداد بزرگی معمولاً به بی‌اعتمادی و احساسات منفی در میان سرمایه‌گذاران منجر می‌شود و آن‌ها را به فروش دارایی‌های خود ترغیب می‌کند. این مسئله در مورد توکن TIA نیز صادق است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

طی هفته گذشته، قیمت TIA بیش از ۲۳ درصد کاهش یافته که بیشترین کاهش قیمت در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) سلستیا نیز کاهش تقاضا در روزهای اخیر را تأیید می‌کند؛ در حال حاضر RSI این رمزارز در محدوده ۴۶.۴۲ قرار دارد که نشان‌دهنده تداوم فشار فروش است.

علاوه بر این، فاندینگ‌ریت منفی TIA که در حال حاضر به منفی ۰.۰۲۲ درصد رسیده، نشان می‌دهد که معامله‌گران بازار آتی، کاهش قیمت این توکن را پیش‌بینی می‌کنند.

این نرخ منفی نشان‌دهنده برتری پوزیشن‌های شورت نسبت به لانگ است و فشار نزولی بیشتری بر قیمت وارد می‌کند.

اگر فشار فروش ادامه یابد، قیمت TIA ممکن است به ۳.۷۲ دلار کاهش یابد. اما در صورتی که احساسات بازار تغییر کند و تقاضا افزایش یابد، قیمت TIA می‌تواند تا ۱۰.۳۷ دلار صعود کند.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات