سقف تاریخی میم کوین پاپ کت با رسیدن به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری

  • توسط: admin
سقف تاریخی میم کوین پاپ کت با رسیدن به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری


پاپ کت (POPCAT)، میم کوینی که بر روی بلاک چین سولانا ساخته شده، به سقف تاریخی خود رسیده است. این رشد، نشان‌دهنده هیجان سرمایه‌گذاران پیرامون این رمزارز است و به نظر می‌رسد بازار کریپتو نشانه‌هایی از بازگشت به روند صعودی رو از خود نشان می‌دهد.

برای چند ماه، قیمت پاپ کت با وجود چندین تلاش، نتوانست از مرز 1 دلار عبور کند. اما امروز، 25 سپتامبر، این میم کوین از این سد مستحکم گذشت و به 1.08 دلار و ارزش بازار یک تریلیون دلاری رسید.

داده‌های Santiment نیز نشان می‌دهد که اوپن اینترست (OI) به سقف جدیدی در 93.52 میلیون دلار دست یافته است. برای آگاهی بیشتر باید بدانید که اوپن اینترست تعداد قراردادهای معوق است که برای تعیین احساسات و قدرت بازار استفاده می‌شود.

افزایش OI نشان‌دهنده ورود پول جدید به بازار است که می‌تواند از روند فعلی قیمت حمایت کند. از سوی دیگر، کاهش نشان‌دهنده افت پوزیشن‌ها است و معمولاً روند جاری را تضعیف می‌کند.

منبع Santiment

در زمان انتشار این مطلب، قیمت این میم کوین در حوالی 1.02 دلار در نوسان است.

تجزیه و تحلیل نمودار روزانه پاپ کت نشان می‌دهد که بولینگر باند (BB) گسترش یافته، که منعکس‌کننده افزایش نوسانات قیمت است. بولینگر باند یک ابزار تکنیکال است که برای اندازه‌گیری نوسانات و شناسایی زمانی که یک دارایی به منطقه اشباع خرید یا اشباع فروش می‌رسد، استفاده می‌شود.

خرید و فروش آسان پاپ کت در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید پاپ کت

افزایش BB همراه با افزایش قیمت پاپ کت، نشان می‌دهد نوسانات شدید قیمت ممکن است ادامه یابد. قیمت اخیراً باند بالایی را در 1.08 دلار لمس کرده که سیگنالی از رسیدن به ناحیه اشباع خرید است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز وضعیت اشباع خرید را تأیید می‌کند و در حال حاضر بالای 70 است. این احتمال پولبک قیمت پاپ کت را بیشتر می‌کند.

با توجه به این شرایط، پاپ کت می‌تواند تا 0.90 دلار کاهش یابد. اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت ممکن است تا 0.76 دلار افت کند. با این حال، اگر گاوها کنترل بازار را به دست بگیرند و حجم معاملات افزایش یابد، پاپ کت این پتانسیل را دارد گه تا 1.5 دلار صعود کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات