سرمایه قفل‌شده در شبکه سویی از ۹۰۰ میلیون دلار گذشت؛ آماده رکوردشکنی SUI باشید!

  • توسط: admin
سرمایه قفل‌شده در شبکه سویی از ۹۰۰ میلیون دلار گذشت؛ آماده رکوردشکنی SUI باشید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاکچین سویی که به عنوان «قاتل سولانا» شناخته می‌شود، با تقاضای قوی در بازار دیفای مواجه شده که این موضوع، بهبود قابل‌توجه قیمت ارز دیجیتال SUI را به همراه داشته است.

اوایل امسال، قیمت سویی همزمان با رکوردشکنی بیت‌کوین (BTC)، به اوج تاریخی جدیدی در ۲.۱۸ دلار رسید. اما سه ماه پس از آن و به دلیل فروش گسترده در بازار، قیمت SUI تا زیر ۰.۵۰ دلار سقوط کرد.

با این حال، سویی از پایین‌ترین قیمت خود در ماه ژوئن توانسته به خوبی بازیابی شود و اکنون در مسیر دستیابی به سقف‌های تاریخی جدید قرار دارد. قیمت سویی در ۲۴ ساعت گذشته، یک رشد بیش از ۱۲ درصدی داشته و به سطح ۱.۶۱ دلار رسیده است.

خرید SUI فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک سویی را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SUI

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار سویی هم به ۴.۳۲ میلیارد دلار و حجم معاملات روزانه آن نیز با رشدی ۱۳۰ درصدی، به حدود ۹۱۷ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس تحلیل تکنیکال، جفت ارز معاملاتی SUIUSDT توانسته مقاومت حیاتی ۱.۵۷ دلار را بشکند و اکنون به سمت مقاومت بعدی در سطح ۱.۸۰ دلار حرکت می‌کند.

بنابراین، احتمال بالایی وجود دارد که سویی به سقف تاریخی قبلی خود رسیده و حتی از آن عبور کند.

رشد چشمگیر قیمت سویی در حالی رخ داده که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سویی از مرز ۹۲۰ میلیون دلار فراتر رفته و از لحاظ، جایگاه هشتم را در میان سایر بلاکچین‌ها به خود اختصاص داده است.

افزایش TVL شبکه سویی نشان‌دهنده علاقه و پذیرش روزافزون این بلاکچین در جامعه رمزارزها است که منجر به افزایش قیمت SUI شده است.

علاوه بر این، این شبکه اخیرا همکاری‌های مهمی نیز انجام داده است. برای مثال، هفته گذشته، شرکت سیرکل (Circle) تصمیم گرفت تا استیبل‌کوین USDC را در شبکه سویی عرضه کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات