سایه فشار فروش بر سر اتریوم! چرا سرمایه‌گذاران قدیمی در حال ترک بازار هستند؟

  • توسط: admin
سایه فشار فروش بر سر اتریوم! چرا سرمایه‌گذاران قدیمی در حال ترک بازار هستند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که یکی از سرمایه‌گذاران اولیه اتریوم (ETH) در حال فروش بخشی از دارایی‌های خود است، بازار این رمزارز بار دیگر با ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) مواجه شده است.

به گزارش پلتفرم تحلیلی لوک‌آنچین (Lookonchain)، یکی از شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه اتریوم (ICO) در دو روز گذشته ۱۹,۰۰۰ اتریوم به ارزش حدودی ۴۷.۵ میلیون دلار را فروخته است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

این روند فروش از اواخر سپتامبر آغاز شده، زمانی که این سرمایه‌گذار بیش از ۱۲,۰۰۰ اتریوم را به صرافی کراکن منتقل کرد.

طبق گزارش‌ها، این سرمایه‌گذار در عرضه اولیه اتریوم در سال ۲۰۱۴، ۱۵۰,۰۰۰ توکن دریافت کرده بود که در آن زمان، ارزش آن‌ها حدود ۴۶,۵۰۰ دلار بود، اما اکنون ارزش این دارایی‌ها به حدود ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های بازار، از ابتدای ماه اکتبر، قیمت اتریوم تقریباً ۱۰ درصد کاهش یافته و در حال حاضر به ۲,۳۸۷ دلار رسیده است. همچنین، ارزش جفت‌ارز ETH/BTC به ۰.۰۳۹ کاهش پیدا کرده که این سطح از اواسط سپتامبر تاکنون مشاهده نشده بود.

این کاهش قیمت باعث شده تا برخی از منتقدان اتریوم دوباره به انتقاد از این ارز دیجیتال بپردازند. در همین راستا، یکی از معامله‌گران در شبکه اجتماعی X اشاره کرده که حتی سرمایه‌گذاران قدیمی اتریوم نیز در حال ترک این بازار هستند.

با این حال، حامیان اتریوم همچنان به دفاع از این شبکه ادامه می‌دهند. آنتونی ساسانو، مدرس اتریوم، به تداوم انتشار FUD اشاره و بیان کرده که بسیاری از افراد در این صنعت به واقعیت‌ها توجهی ندارند. در تاریخ ۲ اکتبر گزارش شد که اتریوم در طول ۱۲ ماه گذشته، ۹ زنجیره با سود ناخالص بیش از ۱۴۰ میلیون دلار ایجاد کرده است.

جوزف دلونگ، مدیر سابق فناوری سوشی‌سواپ نیز بیان کرده که اتریوم در حال آماده‌سازی برای جذب میلیاردها کاربر جدید است.

همچنین، سرمایه‌گذاران سازمانی بار دیگر به اتریوم علاقه‌مند شده‌اند؛ به طوری که در ۲ اکتبر، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم حدود ۲۰ میلیون دلار ورودی ثبت کردند، در حالی که ETFهای بیت‌کوین شاهد خروج ۵۳ میلیون دلار سرمایه بودند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات