ریپل در کانون توجه؛ راز رشد ناگهانی XRP در پی اظهارات جنجالی ایلان ماسک!

  • توسط: admin
ریپل در کانون توجه؛ راز رشد ناگهانی XRP در پی اظهارات جنجالی ایلان ماسک!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اظهارات اخیر ایلان ماسک درباره «آزادی فردی»، فعالیت‌ در شبکه ریپل لجر (XRP Ledger) به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌اکس، همواره حامی دوج‌کوین بوده و بارها از آن در شبکه‌های اجتماعی حمایت کرده است.

اما پس از متهم شدن به کلاهبرداری و دستکاری بازار، او کمی از دنیای ارزهای دیجیتال فاصله گرفت. البته لازم به ذکر است که در تاریخ ۲۹ آگوست، قاضی فدرال در منهتن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) علیه او را رد کرد.

تا این که در یک گردهمایی در پنسیلوانیا، ماسک به سوالی درباره ریپل و SEC پاسخ داد و به‌طور غیرمستقیم به این ارز دیجیتال اشاره کرد. او تأیید یا رد XRP را کنار گذاشت، اما بیان کرد که ارزهای دیجیتال به‌طور کلی به آزادی فردی کمک می‌کنند و می‌توانند راهی برای مقابله با کنترل متمرکز باشند.

خرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP

این اظهارات باعث جلب توجه بیشتری به XRP شد و قیمت این رمزارز با ۲.۴۱ درصد افزایش به ۰.۵۵۴۲ دلار رسید.

علاوه بر این، داده‌های جدید نشان می‌دهند که فعالیت‌ها در شبکه ریپل لجر به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسیده و بیش از ۳۵,۷۹۹ کیف‌پول فعال ثبت شده است.

در همین زمان، پلتفرم ردیابی ویل‌آلرت (Whale Alert) گزارش داده که یک نهنگ کریپتو ۵۲ میلیون توکن ریپل به ارزش ۲۸.۶۷ میلیون دلار را از صرافی بای‌بیت (Bybit) خارج کرده است.

تحلیل تکنیکال ریپل نیز نشان می‌دهد که این رمزارز از محدوده تثبیت سه‌هفته‌ای خود خارج شده و موفق به عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) شده است.

اگر قیمت یک کندل روزانه بالای ۰.۵۵۸ دلار بسته شود، احتمال افزایش ۱۷ درصدی و رسیدن به سطح ۰.۶۵ دلار در روزهای آینده وجود دارد.

علاوه بر این‌ها، ماسک در گردهمایی پنسیلوانیا با پوشیدن کلاه «عظمت را دوباره به آمریکا بازگردانیم» خود را به‌عنوان نماینده ماگا (MAGA) و دارک ماگا (Dark MAGA) معرفی کرد که منجر به افزایش قیمت این دو رمزارز، به ترتیب حدود ۲۰ درصد و ۲۲۷ درصد، شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات