رونمایی از هوش مصنوعی اپل در آیفون ۱۶! توکن‌های AI به زودی صعودی می‌شوند؟

  • توسط: admin
رونمایی از هوش مصنوعی اپل در آیفون ۱۶! توکن‌های AI به زودی صعودی می‌شوند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اپل با معرفی آیفون ۱۶ و اضافه کردن ویژگی‌های هوش مصنوعی، ممکن است موج صعودی جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی ایجاد کند.

فروش آیفون در دو فصل گذشته روند نزولی داشته است. با این حال، امروز می‌تواند لحظه‌ای باشد که اپل به‌طور رسمی به دنیای هوش مصنوعی مولد وارد می‌شود. این غول فناوری قصد دارد با معرفی اپل اینتلیجنس (Apple Intelligence) به رقابت با شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و گوگل بپردازد.

در کنفرانس WWDC که در ژوئن برگزار شد، معرفی این تکنولوژی باعث افزایش ۱۵ درصدی ارزش سهام اپل شد. اکنون، این شرکت اپل اینتلیجنس را به‌ عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی در جدیدترین گوشی‌های خود قرار داده و تحلیلگران روی افزایش فروش با این قابلیت منحصربه‌فرد شرط‌بندی کرده‌اند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در هفته گذشته، با سقوط ۱۵ درصدی سهام انویدیا (Nvidia)، فشار فروش شدیدی بر روی ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی وارد شد. با این حال، انتظار می‌رود که معرفی هوش مصنوعی اپل بتواند این روند نزولی را تغییر داده و باعث احیای این گروه از رمزارزها شود.

حرکت اپل برای ورود به دنیای هوش مصنوعی مولد، کاربران آیفون، آیپد و مک را هدف قرار داده و احتمالاً تمام محصولات نرم‌افزاری این شرکت، از جمله مکالمات پیامکی، بهبود تجربه کاربری سیری و نمایش ایمیل‌های اولویت‌دار در اپلیکیشن ایمیل، تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

با افزایش اهمیت هوش مصنوعی در دنیای تکنولوژی، ارزهای دیجیتال مرتبط با این حوزه طی سال گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند. در همین راستا، رمزارزهایی مانند نیر پروتکل (NEAR)، اینجکتیو (INJ) و فچ.ای‌آی (FET) بازدهی بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ درصدی را در نمودارهای سالانه ثبت کرده‌اند.

رقابت غول‌های فناوری در زمینه هوش مصنوعی احتمالاً در آینده تسلط توکن‌های هوش مصنوعی در بازار را افزایش خواهد داد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات