روند صعودی نات‌کوین شتاب گرفت! تحلیل عملکرد قیمت و مقاومت‌های پیش‌ روی NOT

  • توسط: admin
روند صعودی نات‌کوین شتاب گرفت! تحلیل عملکرد قیمت و مقاومت‌های پیش‌ روی NOT


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ارز دیجیتال نات کوین (NOT) با رشدی بیش از ۱۴ درصد به ۰.۰۱۲ دلار رسیده است. به طور همزمان، حجم معاملات روزانه نات کوین نیز با ۴۰ درصد رشد، به بیش از ۲۲۶ میلیون دلار افزایش یافته است.

شایان ذکر است که نات کوین همچنان به عنوان سومین توکن بزرگ گیم‌فای (GameFi) از نظر ارزش بازار باقی مانده است، در حالی که ایموتبل (IMX) و فلوکی (FLOKI) در صدر جدول قرار دارند.

از تاریخ ۲۴ جولای تا ۵ آگوست، قیمت نات کوین در روند نزولی قرار داشت و از مقاومت ۰.۰۱۶ دلار به حمایت ۰.۰۰۸۵ دلار کاهش یافته بود. اما خریداران توانستند از این حمایت استفاده کرده و قیمت را به سطح مقاومتی ۰.۰۱۲۵ دلار بازگردانند.

خرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT

در حال حاضر، نات کوین در یک روند خنثی در نوسان است و در محدوده مقاومت ۰.۰۱۲۵ دلار و بالاتر از حمایت ۰.۰۱۰۷۱ دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال هنوز زیر هر دو میانگین متحرک ساده ۵۰ و ۲۰۰ قرار دارد و خریداران در تلاشند تا آن را به بالای این میانگین‌ها سوق دهند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در سطح کنونی ۴۳، نشانه‌هایی از بازگشت را نشان می‌دهد. اگر خریدها در این سطح افزایش یابد، قیمت نات کوین ممکن است از مرز بالایی الگوی افقی یا سایدوی خود صعود کند.

هدف بعدی گاوها برای نات کوین، رساندن قیمت به بالای سطح مقاومت ۰.۰۱۴۷۶ دلار است. با این حال، اگر خرس‌ها دوباره کنترل بازار را در دست بگیرند و حمایت فعلی را بشکنند، نات کوین ممکن است به ۰.۰۹۰ دلار سقوط کند که به عنوان یک سطح حمایتی در برابر فشار نزولی عمل خواهد کرد.


منبع

اینساید بیت کوینز


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات