روند خیره کننده ارز دیجیتال SUI به بالای یک دلار

  • توسط: admin
روند خیره کننده ارز دیجیتال SUI به بالای یک دلار


سویی (Sui)، که از آن به عنوان قاتل سولانا یاد می‌شود، در روز یکشنبه، 15 سپتامبر نیز به روند صعودی دو هفته اخیر خود ادامه داد و توانست بعد از 34 روز، دوباره مقاومت خود در 1.12 دلار را تست کند.

جهش اوپن اینترست (OI) در بازار فیوچرز

بهبود قیمت سویی با تقاضای قوی در بازار فیوچرز همزمان شده است، جایی که اوپن اینترست به بالاترین حد خود رسیده است. طبق داده‌های CoinGlass، این شاخص به 295 میلیون دلار افزایش یافت و از رکورد قبلی 289 میلیون دلار عبور کرد. این افزایشِ قابل توجهی نسبت به کف 60 میلیون دلار در ماه آگوست است.

اوپن اینترست در بازار فیوچرز یک شاخص مهم است که حجم سفارشات کال (Call) و پوت (Put) پر نشده را اندازه‌گیری می‌کند. اعداد بالا نشانه آن است که یک دارایی تقاضای قابل توجهی در میان معامله‌گران فیوچرز دارد. بیشتر این علاقه در میان معامله‌گران بای بیت و به دنبال آن بایننس و Bitget است.

منبع Coinglass

از سوی دیگر، داده‌ها نشان می‌دهد که شبکه Sui در بین توسعه‌دهندگان و کاربران نیز مورد توجه قرار گرفته است. ارزش کل قفل شده (TVL) آن در 30 روز گذشته بیش از 16 درصد افزایش یافته و به بیش از 703 میلیون دلار رسیده است. بیشتر این دارایی‌ها در NAVI Protocol، Scallop Lend، Suilend و Aftermath Finance هستند.

همچنین حجم صرافی‌های غیرمتمرکز آن، با بیش از 32 درصد افزایش در هفت روز گذشته، به تقریباً 300 میلیون دلار رسیده است. قابل توجه ترین پلتفرم‌ها در این شبکه عبارتند از Cetus، Kriya و DeepBook.

در بیانیه‌ی هفته گذشته، این شبکه اعلام کرد که توسط 3DOS، سازنده دستگاه‌های چاپ سه‌بعدی، استفاده می‌شود. این شرکت Sui را به دلیل توان عملیاتی سریع و هزینه تراکنش کمتر آن انتخاب کرده است.

قیمت سوئی به مقاومت کلیدی نزدیک می‌شود

در نمودار روزانه، سویی یک الگوی سر و شانه معکوس شکل داده، که اغلب نشانه‌ای صعودی است. این دارایی در 1.165 دلار به خط گردن خود نزدیک شده است – مقاومتی که پیش از این در ماه می و ژوئن و فیبوناچی اصلاحی 38.2 درصد تست شده است.

Sui همچنین به بالای EMA50 و EMA200 روزه رسیده است در حالی که اندیکاتور PPO روندی صعودی دارد. در صورت ادامه روند صعودی، هدف بعدی قیمت 1.32 دلار خواهد بود.

راه‌اندازی تراست سویی توسط گری‌اسکیل

رویداد مورد مهم بعدی در مورد سویی مربوط است به گری‌اسکیل، مدیر برجسته دارایی ارزهای دیجیتال، که Grayscale SUI Trust را راه‌اندازی کرد و به شدت بر روند صعودی قیمت این رمزارز تأثیر گذاشت.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار آلت‌کوین‌ها
توکن اسکرول لیست شد؛ چه کسانی در ایردراپ SCR واجد شرایط شدند؟
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
بیت کوین از این فاز تثبیت خارج خواهد شد
  • ۱ آبان ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات