رشد 100 درصدی ایپ کوین (APE) در یک روز: داستان چیست؟

  • توسط: admin
رشد 100 درصدی ایپ کوین (APE) در یک روز: داستان چیست؟


ایپ کوین (APE)، توکن حاکمیتی اکوسیستم APE، شاهد رشد بیش از 100 درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. این رمزارز در حال حاضر با قیمت 1.52 دلار معامله می‌شود و حجم معاملات از 1.6 میلیارد دلار گذشته است.

اما چرا ارز دیجیتال APE ناگهان چنین حرکت بزرگی انجام داد؟ این تحلیل دلیل آن را آشکار می‌کند و آنچه را که می‌تواند در آینده برای این توکن رخ دهد، مورد بررسی قرار می‌دهد.

افزایش حجم معاملات با راه‌اندازی ApeChain

این‌طور به نظر می‌رسد که قیمت APE به دلیل انتشار ApeChain افزایش یافته است. این یک بلاک چین لایه 3 جدید است که به عنوان یک زنجیره Arbitrum Orbital توسط سازمان خودگردان غیرمتمرکز ایپ کوین (DAO) توسعه یافته است.

طبق داده‌های CoinGecko، ارز دیجیتال APE به لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو بازگشته است. این پروژه در حساب شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که پل‌ها فعال هستند و کاربران اکنون می‌توانند به این زنجیره دسترسی داشته باشند.

پل‌ها فعال هستند. توکن‌های خود را اکنون به ApeChain بیاورید تا شروع به کسب سود بومی در APE، ETH و استیبل کوین‌های مختلف کنید.

از زمان راه‌اندازی، ناظران بازار همراه با افزایش علاقه معامله‌گران، ApeChain را با Pump.fun مبتنی بر سولانا مقایسه کرده‌اند. در عرض سه ساعت از راه‌اندازی، صرافی غیرمتمرکز Camelot مبتنی بر آربیتروم گزارش داد که حجم ApeChain از ۵ میلیون دلار فراتر رفته است.

خرید و فروش آسان ایپ کوین در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید ایپ کوین

این روند با حجم کل درون زنجیره‌ای ایپ کوین نیز تقویت شد. طبق داده‌های Santiment، حجم در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً 3 هزار درصد افزایش یافته و به بالای 1.6 میلیارد دلار رسیده است. اگر حجم به همراه قیمت به افزایش خود ادامه دهد، ارزش این آلت کوین می‌تواند در روزهای آینده از ۱.۲۵ دلار فراتر رود.

منبع Santiment

یکی دیگر از افزایش‌های قابل توجه در ایپ کوین، رشد شبکه آن است که تعداد آدرس‌های جدیدی را که با یک پروتکل تعامل دارند، ردیابی می‌کند. در ۱۸ اکتبر، رشد شبکه ایپ کوین برابر با ۸۳ بود.

با این حال، در زمان نگارش این مطلب، این رقم به 3,235 افزایش یافته است. این نشان می‌دهد که هجوم شرکت‌کنندگان جدیدی که دنبال این توکن هستند، ملموس است. این سطح از پذیرش، علاقه شدید توسعه‌دهندگان و پروژه‌هایی را که مشتاق استفاده از قابلیت‌های ApeChain هستند، منعکس می‌کند.

اگر این روند در چند روز آینده ادامه یابد، تقاضا برای APE ممکن است افزایش یابد و به طور بالقوه فشار صعودی بر ارزش این رمزارز وارد کند.

منبع Santiment

پیش‌بینی قیمت ایپ کوین (APE): رسیدن به ۲ دلار در دسترس است

از نظر تکنیکال، قیمت ایپ کوین پس از شکستن یک خط روند نزولی که از ژوئن همراه روند بوده است، رشد باورنکردنی را ثبت کرد. خط روند نزولی باعث شد که این دارایی برای مدت طولانی بین ۰.۵۵ و ۰.۸۵ دلار در نوسان باشد و حرکت به سمت بالا برای آن دشوار باشد.

در حال حاضر، اندیکاتور مکدی (MACD) برای اولین بار در تقریباً یک ماه به ناحیه مثبت وارد شده است. MACD حرکت را اندازه‌گیری می‌کند، مقادیر منفی نشان‌دهنده‌ی حرکت نزولی و مقادیر مثبت نشان‌دهنده‌ی حرکت صعودی است.

بنابراین، احساسات پیرامون APE صعودی است، که نشان می‌دهد ارزش توکن می‌تواند بالاتر رود. اگر این روند ادامه یابد، قیمت ایپ کوین ممکن است به ۱.۴۷ دلار برسد و برای تست ۲ دلار آماده شود.

با این حال، اگر دارندگان APE تصمیم به برداشت سود بگیرند، سناریوی صعودی باطل می‌شود. در این صورت، قیمت ممکن است به ۰.۸۶ دلار کاهش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
۳ سیگنال مهم برای رسیدن قیمت بیت کوین به 250 هزار دلار
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
تست دوم – مجله نوبیتکس
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
ماسک امپایر در نوبیتکس لیست می‌شود
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۴ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات