رشد ۲ برابری قیمت این توکن در یک روز! با اسب آبی کوتوله آشنا شوید!

  • توسط: admin
رشد ۲ برابری قیمت این توکن در یک روز! با اسب آبی کوتوله آشنا شوید!


قیمت memecoin MOODENG که در پلتفرم Solana ایجاد شده است، در 24 ساعت گذشته تقریباً 100 درصد افزایش یافته است. این توکن از اسب آبی کوتوله ای به همین نام الهام گرفته شده است که اخیراً در اینترنت بسیار محبوب شده است.

این اسب آبی در باغ وحشی در تایلند زندگی می کند و محبوبیت جهانی آن به دلیل ویدئوهای ارسال شده توسط نگهبان این باغ وحش است. مو دنگ، اسب آبی دو ماهه، چنان محبوب شده است که مردم برای دیدن او بیرون باغ وحش صف کشیده اند.

طرفداران memecoin با استفاده از این موج محبوبیت، توکن مو دنگ را ایجاد کردند. در همان زمان، تاجری که برخی معتقدند یکی از دست اندرکاران این پروژه است، با سرمایه گذاری 800 دلاری موفق به کسب میلیون ها دلار شد.

در حال حاضر، ارزش بازار این memecoin به 250 میلیون دلار نزدیک شده است، اما مشخص نیست که آیا این توکن جدید ایجاد شده می تواند با رهبران بازار رقابت کند یا خیر. برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند که این memecoin مانند سایر memecoin های معروف به زودی ارزش خود را از دست خواهد داد.

آینده این memecoin به محبوبیت مداوم Mo Deng بستگی دارد که حتی در جستجوهای گوگل از اتریوم پیشی گرفت. در نمونه ای مشابه، اسب آبی به نام فیونا از باغ وحش سینسیناتی در سال 2017 به شهرت رسید و همچنان بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات