راکی ربیت وارد میدان مبارزه شد؛ ۳ شرط مهم برای دریافت RBTC را فراموش نکنید!

  • توسط: admin
راکی ربیت وارد میدان مبارزه شد؛ ۳ شرط مهم برای دریافت RBTC را فراموش نکنید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) پیش از عرضه توکن RBTC خود، حالت جدیدی به نام «مبارزه- Battle» را معرفی کرده است. این توکن در تاریخ ۲۳ سپتامبر بر روی شبکه تون (TON) عرضه خواهد شد و تنها کمی بیش از یک هفته تا آن زمان باقی مانده است.

حالت «مبارزه» به‌تازگی به بازی راکی ربیت اضافه شده و یکی از مراحل کلیدی در نقشه راه برای رسیدن به ایردراپ محسوب می‌شود. در این حالت، بازیکنان وارد استخر شرط‌بندی می‌شوند، مقدار مشخصی از کوین‌های درون بازی را وارد استخر می‌کنند و سپس، با تماشای چرخ گردان، منتظر مشخص شدن برنده می‌مانند.

بنابراین، حالت «مبارزه» در بازی راکی ربیت بر اساس شانس پیش می‌رود. بازیکنان می‌توانند در سه حالت مختلف به نام‌های Arena با وارد کردن ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون کوین، Citadel با ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون کوین و Siege با ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد کوین، با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

قوانین در همه این حالت‌ها یکسان است و تنها تفاوت در مقدار ورودی توکن‌ها است. به‌ این‌ ترتیب، هیچ مبارزه واقعی در این حالت وجود نداشته و تمامی نتایج به شانس بستگی دارد.

برای دسترسی به حالت مبارزه، بازیکنان به پس بازی (Game Pass) نیاز دارند که از طریق وارد کردن کد دعوت از یک بازیکن دیگر فعال می‌شود. این پس رایگان است، اما ممکن است برای پیدا کردن کد فعال، کمی جستجو لازم باشد.

همچنین، در منوی جدید بازی، دو مینی‌گیم دیگر به نام‌های RocQ و Magic Rabbit مشاهده می‌شود که هنوز عرضه نشده‌اند.

لازم به ذکر است که برای واجد شرایط شدن در ایردراپ بازی راکی ربیت، کاربران باید یک کیف پول سازگار با شبکه تون (مانند تون‌کیپر) را به بازی متصل کنند، یک تراکنش به ارزش ۰.۵ تون‌کوین انجام دهند و در کانال تلگرام رسمی پروژه عضو شوند.

رویداد ایردراپ راکی ربیت در تاریخ ۲۳ سپتامبر، بخشی از موج ایردراپ‌ها در بستر شبکه تون (TON) در ماه سپتامبر است. به‌عنوان‌مثال، ایردراپ کتیزن (CATI) در تاریخ ۲۰ سپتامبر و ایردراپ همستر کامبت (HMSTR) هم در تاریخ ۲۶ سپتامبر انجام خواهد شد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات