راکی ربیت بالاخره در صرافی‌ها لیست شد! قیمت هر توکن RBTC چقدر است؟

  • توسط: admin
راکی ربیت بالاخره در صرافی‌ها لیست شد! قیمت هر توکن RBTC چقدر است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن RBTC بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) از امروز ۲۳ سپتامبر، ساعت ۸ به وقت UTC، در صرافی‌های کوکوین (KuCoin)، گیت (Gate)، بیت‌گت (Bitget)، مکسی (MEXC) و بینگ‌ایکس (BingX) عرضه شده است.

در زمان نگارش این خبر، توکن RBTC با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۷۶ دلار در صرافی بیت‌گت معامله می‌شود.

علاوه بر این، بر اساس اطلاعیه جدید تیم توسعه‌دهنده، نسخه جدید مینی‌اپ این پروژه قبل از لیست شدن توکن آن در صرافی‌ها، در دسترس قرار گرفته است. کاربران اکنون می‌توانند با ورود به اپلیکیشن، موجودی و جزییات ایردراپ خود را مشاهده کنند.

به گفته تیم راکی ربیت، ۴۵ درصد از توکن‌های کاربرانی که فرآیند واجد شرایط شدن را کامل نکرده‌اند، به صورت دائمی سوزانده شده است. شرایط بازپس‌گیری توکن‌های باقی‌مانده برای این کاربران نیز به زودی اعلام خواهد شد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

طبق گزارش‌ها، فرآیند برداشت به صورت مرحله‌ای و بر اساس تاریخ و زمان تکمیل شرایط انجام می‌شود. به منظور حفظ عدالت، کاربرانی که زودتر این مراحل را کامل کرده‌اند، در اولویت برداشت قرار خواهند گرفت تا از مشکلات ناشی از تراکم شبکه جلوگیری شود.

در این میان، کاربران همچنین می‌توانند از توکن‌های خود برای شرکت در رقابت‌ها و کسب پاداش استفاده کنند. در واقع، اکنون شما می‌توانید موجودی خود را بررسی کرده و تصمیم بگیرید که در ادامه بازی‌ها شرکت کرده و توکن‌های بیشتری کسب کنید یا دارایی خود را به صورت کامل برداشت نمایید.

دسترسی به بازی‌های جدید پس از کاهش حجم اولیه کاربران، در چند ساعت آینده فعال خواهد شد.

راکی ربیت به کاربران توصیه کرده که به منظور بهره‌مندی از مزایای آتی، مانند دسترسی به ویژگی‌های انحصاری و رویدادها، از فروش توکن‌های خودداری کنند.

در نهایت، لازم به ذکر است که به دلیل وقوع نقض امنیتی اخیر در صرافی بینگ‌ایکس و تعلیق معاملات آن، فهرست شدن توکن RBTC در این صرافی به تأخیر افتاده است، اما این توکن در سایر صرافی‌های متمرکز موجود خواهد بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ایردراپ های تلگرام
فصل اول همستر کامبت به پایان رسید! متقلبان از ایردراپ محروم شدند؟
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید
اخبار ایردراپ های تلگرام
توکن کتیزن (CATI) در کدام صرافی‌ها لیست شده؟
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۹ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات