راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی و توکن جدید توسط پامپ.فان! شگفتی دیگری در راه است؟

  • توسط: admin
راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی و توکن جدید توسط پامپ.فان! شگفتی دیگری در راه است؟


تیم Pump.Fun که در شبکه Solana فعالیت می کند، از راه اندازی یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته به نام Pump Advanced خبر داد و همچنین اعلام کرد که به زودی توکن جدیدی را راه اندازی خواهد کرد.

این پلتفرم جدید برای پاسخگویی به نیازهای کاربران حرفه ای با ویژگی های متنوع و پیشرفته مانند نمودارها، آمار صاحبان برتر، فیلترهای پیچیده و به روز رسانی خودکار طراحی شده است. کاربران این پلتفرم می‌توانند از کیف پول‌های غیرقانونی استفاده کنند و از طریق سیستم احراز هویت Privy وارد شوند.

تیم Pump.fan همچنین اعلام کرد که برای 30 روز اول استفاده از این پلتفرم هیچ هزینه ای از کاربران دریافت نخواهد شد و جزئیات هزینه پس از مدت مذکور اعلام خواهد شد.

همچنین تاکید شده است که به اولین کاربران پاداش داده می شود و تمام درآمدهای کسب شده تاکنون در توسعه بیشتر پلتفرم سرمایه گذاری می شود. هدف نهایی آنها این است که Pump.Fan را به پلتفرمی بزرگتر از بایننس تبدیل کنند.

طبق داده های موجود، درآمد روزانه Pump.Fan در برخی از روزهای اکتبر به 1 میلیون دلار یا بیشتر رسید. علاوه بر این، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که مجموع هزینه‌های این پلتفرم تا پایان آگوست به 100 میلیون دلار رسیده است.

اخیراً با توجه به معرفی میم کوین مو دنگ، درآمد این پلتفرم دوباره افزایش یافته است.

در نهایت، تیم Pump.fan گفت که هدف اصلی آنها این است که این پلتفرم را به طور گسترده در دسترس عموم قرار دهند و کاربران بیشتری را به استفاده از خدمات آنها تشویق کنند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات